تراکتورسازی در تبرییز به صبا باخت تا جنجالی بزرگ به پا شود.
 
خبرآنلاین: پس از اینکه تراکتورسازی در نبردی جنجالی بازی را به صبا باخت ، طرفداران خونگرم تبریزی که از داوری به ستوه آمده بودند تعدادی از صندلی های ورزشگاه را سوزاندند و حسابی به داوری اعتراض کردند. تراکتورسازی که تا وقت های تلف شده هم از حریف 10 نفره با نتیجه 2 بر یک عقب بود با اعلام کمک داور صاحب یک ضربه پنالتی شد که ابتدا داور در سوت خود دمید اما پس از لحظاتی رایش تغییر کرد و درحالی که بازیکنان صبا دوره اش کرده بودند ، پنالتی را نپذیرفت.

بعد از این بود که جنجالی به پا شد و بازیکنان تراکتور به داوری اعتراض کردند. جمعیت خشمگین هم که احساس می کردند حق شان ضایع شده ، تعدادی از صندلی ها را آتش زدند و لب به اعتراض گشودند. تراکتور با این نتیجه شانسش را برای رسیدن به مقام چهارمی لیگ را کم رنگ تر می بیند. بعد از این بازی ، کمالوند به شدت از دست های پشت پرده نالید و با انتقاد از روند داوری گفت:« نمی خواهند تراکتور آسیایی شود. ما به قدری خوب بودیم که نمی توانند تحمل کنند. باز هم امیدمان به خداست .»

بعد از بازی ، ویسی هم که در جمع خبرنگاران تبریزی گیر افتاده بود ، گفت:« این خود تراکتور بود که توپ ها را گل نکرد . من دوست داشتم تراکتور ببرد و آسیایی شود اما نمی توانستیم جوانمردانه بازی نکنیم. ما بازی کردیم و تراکتور را بردیم ، همان طور که پرسپولیس را در تهران با 4 گل بردیم.» 

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir