این روزها میزان عضویت بازیکنان مشهور فوتبال ایران در سایت فیس بوک زیاد شده و می توان از طریق این سایت با چهره‌های شاخص فوتبال ایران ارتباط برقرار کرد.
 
گل: با این وجود به نظر می رسد بیشتر این چهره‌ها خودشان اقدام به عضویت در این سایت نمی کنند و افرادی سودجو با سوء استفاده از نام و شهرت این فوتبالیست‌های سرشناس اقدام به گشودن صفحه در این سایت و ارتباط با مخاطبان علاقه مند به فوتبال می کنند. یکی از بازیکنانی که از نامش در فیس بوک دیده می‌شود اما بشدت از این اتفاق دلخور به نظر می رسد غلامرضا رضایی مهاجم ملی پوش پرسپولیس است که با دلخوری فراوان از این مساله می گوید: «در این مدت خیلی ها این سوال را از من پرسیده اند که واقعا خودم هستم که در فیس بوک عضو شده ام؟ اما می گویم مگر من بیکارم که ساعت یک یا دو نیمه شب پای اینترنت و فیس بوک باشم؟»

وی ادامه می دهد: «نه علی حقیقی ، نه من ونه امیرحسین فشنگچی هیچ کدام خودمان پیج باز نکردیم اما متاسفانه یکسری آدم بیکار برای ما پیج تقلبی ساخته‌اند. مثلا با نام من برای خودشان 5-6هزار دوست پیدا کرده‌اند که همه آن افراد با نا آگاهی و به خاطر من این کار را انجام داده اند.»

رضایی می گوید: «من قبلا و پیش از این اتفاقات یک پیج در این سایت داشتم که به آن هم سالی یک بار سر نمی زدم. واقعا من حال و حوصله نشستن پای اینترنت را ندارم و از اینکه می بینم با نام من ساعت 1 یا 2 نصفه شب آنلاین هستند کفرم در می آید. الان هم وقتی این تقلب‌ها را می بینم فکر می‌کنم همان بهتر که عضو این سایت نباشم. متاسفانه فیس بوک در ایران همه‌اش شده منبعی برای متقلبان و سودجویان در حالی که فکر و ذکر من فوتبال است و اصلا به این کارها فکر نمی کنم.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com