مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم علی دایی در فصل آینده سرمربی تیم پرسپولیس بماند و من هم برای تیم او بازی کنم.
 
برنا: غلامرضا رضایی که در دیدار فردای تیم های پرسپولیس و الاتحاد عربستان به دلیل مصدومیت و درد عضلات شکم غایب است در گفت وگویی با خبرنگار ورزشی برنا به اتفاقات پیرامون خود پاسخ داد:

*سرانجام از بند مصدومیت خارج شدید.
-متاسفانه مصدومیتی که دچارش شده ام دست بردار نیست؛ هفته ها است که در حال مداوای مصدویتم هستم ولی با وجود تلاش پزشکان کماکان از درد عضلات شکم رنج می برم و نمی توانم بدون درد تمرین کنم.

*دلیل اصلی مصدومیت شما چه بود؟
-فشار زیادی که در فصل جاری مسابقات به من تحمیل شد یکی از دلایل طولانی شدن مصدومیتم است. حضور در چند جبهه باعث شده که نتوانم در هفته های پایانی در خدمت تیمم باشم ضمن آنکه سفرهای طولانی یکی دیگر از دلایلی بود که باعث شد مصدومیتم تشدید شود. همچنین یک نکته نباید فراموش شود؛ روزی که من در فرودگاه دبی ساعت ها معطل شدم و نتوانستم خودم را به موقع به تیم ملی برسانم این مصدومیت لعنتی گریبانگیرم شد و تا امروز دست از سر من بر نداشته است.  امیدوارم در بازی های پایانی فصل جاری پرسپولیس بتوانم به میدان بروم و به تیمم کمک کنم.

*ماجرای صفحه شبکه اجنماعی  قلابی‌تان چیست؟
-متاسفانه فیس بوک در ایران به ابزاری برای سوء استفاده از آدم ها بدل شده است. برخی سوء استفاده گران با ساختن صفحات فیس بوک قلابی می خواستند وجهه مرا به عنوان یک ورزشکار خراب کنند و بگویند که مهاجم مصدوم پرسپولیس در ساعت 12 شب مشغول گفت و گو کردن با دیگران است، در حالی که من پیش از آنکه عقربه ساعت به عدد 12 برسد خواب هستم و سه سالی است که وارد هیچ شبکه اجتماعی نشده ام. متاسفانه فیس بوک ابزاری است برای سوء استفاده از مردم ایران و هرروز این وضعیت تشدید می شود.

*فصل آینده در تیم پرسپولیس ماندگار می شوید؟
-قرارداد من با پرسپولیسی ها 2 ساله است؛ ان‌شاء الله که شرایطی فراهم شود تا من بتوانم برای پرسپولیس به میدان بروم و در دومین سال قراردادم برای پرسپولیسی ها بازی های خوبی انجام دهم.

*گفته می شود که غلامرضا رضایی تنها دوست دارد برای تیم های علی دایی بازی کند.
-قرارداد من با باشگاه پرسپولیس منعقد شده است و من با سرمربی تیم قراردادی ندارم؛ در کجای دنیا شنیده اید که یک بازیکن با سرمربی اش قرارداد ببندد و برای تامین منافع او به میدان برود. من دوست دارم علی دایی در پرسپولیس بماند تا بتوانم در خدمتش باشم، اگر دایی از پرسپولیس برود من باز هم بازیکن پرسپولیس هستم و باید تابع بندهای قراردادم باشم.

*به عنوان سوال پایانی، تیم پرسپولیس در بازی حساس فردا برابر تیم الاتحاد عربستان چه نتیجه ای رقم خواهد زد؟
-فردا روز سرنوشت سازی برای تیم پرسپولیس است و همبازیان من بازی دشواری را پیش رو خواهند داشت. امیدوارم همبازیانم با تمرکز خود در میدان به آنچه مربیان می خواهند دسترسی پیدا کنند و پرسپولیس برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شود.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com