هافبک استیل آذین گفت: « اگر مسئولان این باشگاه به من نیاز داشته باشند، حاضرم در لیگ دسته پنج هم برای آنها بازی کنم.»
 

خبرآنلاین: حسین کعبی امسال قراردادش با استیل آذین تمام می شود و بازیکن آزاد است،آن هم در شرایطی که این تیم نخستین گزینه برای سقوط به لیگ دسته اول است.با این حال کعبی می گوید اگر استیل آذینی ها بخواهند او حاضر است مثل بوفون و کاناوارو که پس از سقوط یونتوس به دسته پایین تر در این تیم ماندند برای استیل آذینی ها بازی کند.

این حرف تو جدی است؟با وجود اینکه قرار دادت تمام شده حاضری در لیگ دسته پایین تر برای استیل آذین بازی کنی؟
چرا که نه؟اگر مسئولان استیل آذین بخواهند حتما این کار را می کنم.من برای استیل آذین در دسته 5 هم فوتبال بازی می کنم.این کار ها را انجام می دهم اما آقایان ننشینند و مدام انتقاد کنند که چرا فوتبالیست ها اینقدر پول می گیرند یا استیل آذینی ها را پول بی انگیزه کرده است.من فوتبالیست هستم و برای بازی کردنم پول می گیرم.اصلا نوش جانم،زحمت کشیدم و حالا دارم دسترنج خودم را می خورم.
منظورت چه کسانی هستند؟مثل اینکه خیلی عصبانی هستی؟

برخی از پیشکسوتان منتقد.آنها که مدام می گویند بازیکنان جدید فوتبال بازی نمی کنند و فقط پول می گیرند.اصلا این حرف را قبول ندارم.به من چه ربطی دارد که در زمان آنها پول نبوده است.تازه آنها خودشان راه را اشتباه رفته اند.مگر علی پروین،ناصر حجازی و مایلی کهن از نسل قدیم نبوده اند،چرا آنها پول درآورده اند ؟فکر می کنم تقصیر خود پیشکسوتان است که نتوانسته اند از فوتبال پول دربیاورند.فقط خواهشا از ما انتقاد نکنند.

استیل آذین بردن را کمی دیر شروع کرد.اگر از همان ابتدا مثل بازی با ملوان بازی می کردید حالا شاید در کورس قهرمانی بودید.

ملوان خیلی قوی بود.این دومین باخت خانگی آنها بود که ما رقم زدیم. حیف که بردن را دیر شروع کردیم. با این که نا امید نیستیم ماندن استیل آذین در لیگ برتر دست خداست و فقط باید معجزه ای رخ بدهد .اگر بمانیم در فوتبال شاهکار کردیم. آدم نباید ناامید باشد. الان تیم ما بین امیدواری و ناامیدی است. ما باید سر خود را در این 2 بازی بالا بگیریم و برنده شویم.

خبری از رفتن به پرسپولیس نیست؟شایعه شده که در لیست فصل آینده این تیم قرار داری؟

تا زمانی که با استیل آذین قرارداد دارم بازیکن این تیم هستم و با دل و جان بازی می کنم. گفتم حتی حاضرم در لیگ دسته پنج هم اگر مسئولان به من نیاز داشته باشند، برای استیل بازی کنم. من 2 سال با این تیم کار کردم و اگر نیاز باشد، می مانم.در مورد آینده هم بهتر است که در هفته های بعد صحبت شود.

قهرمانی سپاهان و اینکه...

سپاهان لیاقت این قهرمانی را داشت. تیم فوق العاده خوب و کاملی دارد. آنها مربی بزرگی چون قلعه نویی دارند که مثل آب خوردن لیگ را بلد است و سال به سال تیم ها را قهرمان می کند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir