معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدنی به مردم قول داد كه ايران در المپيك لندن در مجموع ۱۰ مدال را كسب كند و مردم خوشحال‌تر از نتيجه مسابقات گوانجو شوند.
 
فارس: علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در گفت‌وگو با فارس به جوسازی برخی از رسانه‌های عربستانی پیرامون بازی تیم پیروزی و الاتحاد پاسخ گفت.

سعیدلو با تاكید بر اینكه در برگزاری این بازی مشكلی وجود ندارد و طبق ضابطه برگزار خواهد شد، گفت: عربستانی كه دچار مشكل است، نباید این‎گونه حرف‌ها بزند.

وی با بیان اینكه معمولاً این‎گونه بازی‌ها حساس است، تصریح كرد: الحمد لله جمهوری اسلامی همان‎طور كه در رسانه‌ها و سطح جهان مطرح است از جمله امن‌ترین كشورها جهان است؛ ما تقریباً هرروز در كشورمان لیگ‌های مختلف ورزشی را برگزار می‌كنیم، این‎چنین جوسازی‌هایی برای امتیاز گرفتن صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی مجدداً با تأكید بر برگزاری این بازی، به بازیكنان تیم پیروزی توصیه كرد كه در بازی با الاتحاد كار فنی و حرفه‌ای خود را انجام دهند و اسیر حواشی‌ احتمالی نشوند.

وی در ادامه گفت‎وگوی خود با فارس درباره برنامه‌های سازمان متبوعش برای دو سال آینده گفت: امیدواریم ورزش كشور در سال جدید بیش از پیش موفق باشد چراكه ما در این سال برای برخی رشته‌ها جام ملت‌ها را داریم و برای برخی دیگر جام جهانی را و در نهایت در سال ۲۰۱۲ المپیك لندن را داریم كه باید در هركدام موفقیت‌های لازم را كسب كنیم.

معاون رئیس‌جمهور در عین حال به مردم قول داد كه با همین ظرفیت ورزشی در المپیك لندن مردم كشورمان از نتایج مسابقات گوانجو خوشحال‌تر می‌شوند.

سعیدلو در پایان خاطرنشان كرد: بر اساس برآورد‌ها كه تاكنون داشته‌ایم و با در نظر گرفتن شرایط فعلی قول می‌دهیم در المپیك لندن ۱۰ مدال را كسب كنیم.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com