تیم فوتبال رئال مادرید با شکست دو بر صفر مقابل بارسلونا در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، باید در دیدار برگشت به فکر کاری باشد کارستان.
 
 
مهر: تیم فوتبال رئال هفته گذشته در سانتیاگوبرنابئو نه تنها با نتیجه 2 بر صفر مقابل میهمان خود بارسلونا شکست خورد بلکه پپه را به دلیل اخراج و راموس را به دلیل محرومیت در دیدار برگشت به خدمت ندارد ضمن اینکه خوزه مورینیو، سرمربی این  تیم هم به دلیل اخراج در بازی رفت حق نشستن بر روی نیمکت مربیان را نخواهد داشت.

بر پایه این گزارش، رئال در چند سال گذشته همواره به نتایج ضعیفی مقابل بارسلونا دست پیدا کرده و حضور مورینیو هم نتوانسته اوضاع این تیم را بهبود ببخشد. دیدار سه شنبه شب این دو تیم، پنجمین ال کلاسیکوی آنها خواهد بود که در این فصل از رقابت ها برگزار می شود. در چهار دیدار قبلی ، دو پیروزی سهم بارسا بوده و یک بازی را هم رئال برده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

خوزه مورینیو که هفته گذشته پس از شکست مقابل بارسلونا، یوفا و یونیسف را متهم به حمایت از آبی و اناری پوشان کرده بود، امروز حاضر نشد در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کند.

خواندنی های ال کلاسیکوی 212:

* رئال مادرید و بارسلونا تا به حال 212 بار با یکدیگر دیدار کرده اند که رئالی ها به لحاظ آماری موقعیت بهتری از حریف قدرتمند خود داشته اند. رئال در 211 بازی گذشته 86 بار برنده بوده، 83 بار شکست خورده و 43 بار هم کار دو تیم با تساوی به پایان رسیده است. این دو تیم از سال 1959 تا به حال 7 بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رو به رو شده اند که سهم رئال سه پیروزی بوده و بارسا دو بار برده و دوبار هم با تساوی به کار خود پایان داده اند.

* این دویست و بیستمین دیدار بارسلونا در رقابت های اروپایی خواهد بود. بارسا در 219 بازی قبلی، 125 بار برنده بوده، 52 بار مساوی کرده و 42 بار هم باخته است.

* لیونل مسی تنها به یک گل نیاز دارد تا به رکورد رود فن نیستلروی (12 گل) در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در یک فصل برسد.

* مردان پپ گواردیولا در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 41 بار در تله آفساید گرفتار شده اند. چلسی با 42 آفساید در صدر فهرست قرار دارد.

* رئالی ها با 171 شوت به سمت دروازه، بهترین آمار را نسبت به سایر تیم های حاضر در این رقابت ها دارند.

* کریم بنزما و کریستیانو رونالدو هر دو با 6 گل در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا مساوی هستند.

* رونالدو با 53 شوت به سمت دروازه در صدر بازیکنان قرار دارد هرچند که فقط 24 بار شوت های او در چارچوب بوده است. مسی با 42 شوت و 28 توپ در چارچوب در جایگاه دوم قرار دارد.

* رئال مادرید با 27 کارت زرد و سه کارت قرمز، بی انضباط ترین تیم این فصل رقابت های لیگ قهرمانان است.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com