بعد از دسته گلی که تیم فوتبال دانش آموزی در مسابقات بین مدارس جهان آب داد و بعد از آن همه سر و صدا که خود را نایب قهرمان فوتبال دانش آموزی جهان معرفی کردند در حالی که مشخص شد این مسابقات در رده مدارس برگزار شده اکنون نوبت تنیس روی میز است که دسته گلی بزرگ تر را به آب بدهند.
 
 
تابناک: فدراسیون تنیس روی میز که از بابت محرومیت بدون مدرک و دلیل مشخص سیمین رضایی تنها داور بانوی مسلمان دارای مدرک بین المللی داوری به شدت تحت فشار قرار گرفته است اعلام کرده که در پروتور جهانی لوکزامبورگ نوشاد عالمیان قهرمان جهان شده است ضمن اینکه ابتدا هم با سروصدای فراوان اعلام کردند که تیم ایران در مقابل تیم اسرائیل در فینال مسابقات تیمی حاضر به بازی نشده است...

وقتی برای صحت و سقم این خبر به سایت فدراسیون جهانی مراجعه کردیم دیدیم که ای کاش همچنین مسابقاتی تحت عنوان پروتور بر گزار می شد اما در کمال تعجب در سال 2011 و در جدول پروتورهای جهانی این سایت هیچ نامی از پروتور لوکزامبورگ در میان نیست.

در جدولی که تحت عنوان پروتور در این سایت آمده تنها 7 دوره مسابقه برای سال  2011 ذکر شده که به ترتیب از پروتور اسپانیا شروع می شود و سپس در لهستان- آلمان- امارات- قطر- انگلیس و اسلونی این پروتور جریان خواهد داشد.

اینکه آقایان حاضر در کدام پروتور شرکت کرده و مدال قهرمانی گرفته اند و در برابر اسرائیل در کدام مسابقات حاضر نشده اند سوالی است که نهادهای ذیربط در سازمان تربیت بدنی و به خصوص شورای برون مرزی- حراست – بازرسی و دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی باید پاسخگو باشند.

حالا هم که رییس فدراسیون تنیس روی میز با افتخار از این مدال به عنوان انقلابی بزرگ در تنیس روی میز یاد کرده اند نباید فراموش کنند که در دوره ایی که ایتنرنت در چند ثانیه تمامی اطلاعات دقیق را از سراسر جهان به ما می دهد راه انداختن این جریانات فقط نوعی خود گول زنی است.

همه خوانندگان عزیز هم می توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت فدراسیون جهانی مراجعه نمایند...
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir