هامبورگ
مسئولان باشگاه هامبورگ بار دیگر آمادگی خود را برای برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس اعلام کردند.
هامبورگی‌ها در آخرین گفت‌وگوی خود با حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کردند از نظر آن‌ها چیزی منتفی نیست و آماده‌اند که بر سر اختلاف‌های موجود مذاکره کنند.

باشگاه هامبورگ در ابتدا با رقم پیشنهادی پرسپولیس برای حضور در ایران مخالفت کرد سپس مسئولان باشگاه ایرانی مبلغ دیگری به آن‌ها اعلام کردند اما هامبورگی‌ها باز هم مبلغ دیگری گفتند. علاوه بر این یک مورد دیگر اختلاف بحث حق پخش تلویزیونی این بازی در آلمان بوده است که دو باشگاه هنوز بر سر آن به توافق نرسیده‌اند.

با این حال مسئولان هامبورگ در نامه‌ی اخیر خود اعلام کردند که آماده‌اند بر سر موارد اختلاف مذاکره کرده و گفته‌اند که برای برگزاری این بازی مشتاق هستند. آن‌ها حتی کارهای اولیه خود برای حضور در ایران را با سفارت آلمان هماهنگ کرده‌اند.

همچنین محمد رویانیان مذاکرات خوبی با "کالدرون" نماینده میلان و قاضی‌میرسعید نماینده مشترک دو باشگاه داشته و قرار شد "باره‌سی" رئیس پیشکسوتان میلان شرایط برگزاری این بازی را کتبا به باشگاه پرسپولیس اعلام کند. میلانی‌ها موافقت خود را برای برگزاری این بازی اعلام کرده اند و قرار است قرارداد برگزاری بازی را برای پرسپولیس ارسال کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
شرایط ناپلئونی هامبورگ برای پرسپولیس
رونالدو و مستربین در کنارهم+ عکس
جشن تولد 2 بازیكن استقلال+ تصاویر
تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد
صعود هلند و ایتالیا به جام جهانی