برانکو: با یک پیروزی بال درنمی‌آوریم
برانکو ایوانکوویچ می‌گوید تیمش با کسب یک پیروزی بال درنمی‌آورد.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) درباره پیروزی پر‌سپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظها‌ر کرد: کسب پیروزی در تبریز و مقابل تیم تراکتورسازی که یکی از تیم‌های خوب لیگ نیز محسوب می‌شود برای ما با ارزش بود. این پیروزی بازیکنان ما را از نظر شرایط روحی به وضعیت خوبی رسانده و ما را به آینده امیدوار کرده است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره دیدار بعدی تیمش مقابل صبای قم نیز گفت: باید مقابل صبا هم به پیروزی برسیم تا به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم زیرا با پیروزی برابر صبا هم همه چیز برای ما تمام نمی‌شود اما راه برای رسیدن به اهدافمان هموارتر است. با کسب یک پیروزی بال درنمی‌آوریم و با یک شکست هم به فرش نمی‌رسیم. مهم این است که با تمام وجود کار و تلاش کنیم تا به آنچه هدفمان هست، برسیم.

برانکو در ادامه درباره تقابلش با علی دایی هم گفت: بعد از علی پروین، علی دایی یکی از اسطوره‌های بزرگ فو‌تبا‌ل ایران محسوب می‌شود که تجربیات زیادی در زمینه بازیگری و مربیگری دارد. او پس از این که فو‌تبا‌ل را کنار گذاشت در امر مربیگری هم عملکرد خوبی داشته است و توانسته نتایج خوبی را کسب کند. او همچنین سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران بوده و از این حیث تجربیات خوبی هم از فو‌تبا‌ل تیم ‌ملی به دست آورده است. فکر می‌کنم که تقابل تیم ما با هم جالب خواهد شد و امیدوارم که در این دیدار بازی زیبایی را شاهد باشیم و در نهایت پر‌سپولیس پیروز باشد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره دریافت مطالباتش از باشگاه پر‌سپولیس هم خاطر‌نشان کرد: همان طور که قبلا گفته‌ام حدود شش ماه است که باشگاه به همه تعهداتش در قبال کادرفنی عمل نکرده است ولی آن چیزی که کاملا مشخص است آن است که مدیریت باشگاه در تلاش است تا هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشکلات مالی را برطرف و به تعهدات باشگاه در قبال مربیان عمل کند. می‌دانم این روزها جذب اسپانسر کار بسیار دشواری است ولی ما به آینده و حل مشکلات امیدوار هستیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir