جدایی برانکو از پرسپولیس کلید خورد؛ برانکو مربی خوبی است اما...!
مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با برانکو برای تمدید قراردادش آغاز کردند اما گویا رئیس هیئت مدیره باشگاه مخالف این مسئله است.

برانکو و پرسپولیس: ادامه همکاری یا قطع آن؟

سرخپوشان پایتخت با هدایت برانکو قهرمان لیگ شانزدهم شدند و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند.
با توجه به اینکه پرسپولیسی ها از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند،  بر این اساس تمدید قرارداد برانکو باید در دستورکار سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

علی اکبر طاهری چندین مرتبه جلسات خصوصی با برانکو داشته است و در این جلسات رضایت اولیه برانکو را برای تمدید قرارداد سرمربی تیمش گرفته است.

البته به نظر می رسد که جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی برای تمدید قرارداد برانکو ندارد.

کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگویی اظهار کرد: پرسپولیس فصل گذشته قهرمان شده است و امسال همه تیم ها قصد دارند که پرسپولیس را شکست بدهند. براین اساس تیم ما به تفکرات جدید نیاز دارد تا قهرمانی خود در لیگ برتر تکرار کند.

او ادامه داد: برانکو مربی باکلاسی است اما معلم کلاس اولی نمی تواند به کلاس ششمی ها درس بدهد و پرسپولیس نیاز به تفکر جدیدی دارد.

به هر حال مذاکرات پرسپولیسی ها با برانکو برای تمدید قراردادش با اظهارات کاشانی تناقض دارد.

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد برانکو گفت: به هر حال یکی از اهداف باشگاه این است که ثبات کامل داشته باشیم. بر این اساس تمدید قراداد برانکو یکی از برنامه های باشگاه است. جلسه طاهری با برانکو روز گذشته برگزار شد اما من اطلاعی از مفاد این جلسه ندارم.

او ادامه داد: موضوع تمدید قرارداد برانکو خیلی وقت است که مطرح شده است و طاهری در دو سفر اخیر که همراه تیم بودند صحبتهای کلی را با برانکو انجام داده است و او هم نظر مساعد برای تمدید قراردادش دارد.  

به هر حال خیلی از بازیکنان هم شرط تمدید قرارداد خود را منوط به تداوم حضور برانکو در تیم گذاشتند و برانکو هم باید هر چه سریعتر وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس را مشخص کند تا اقدامات لازم برای این موضوع انجام بگیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir