آقای علیرضا بیرانوند هرگز مثل بوفون بزرگ و قهرمان نمی شوی!!
علیرضا بیرانوند در مصاحبه اش گفته است که به فکر خودش است و قصد دارد نیم فصل از پرسپولیس برود!

تلاش بیرانوند برای ترک کردن پرسپولیس

پیش بینی ها دارد درست از آب در می آید.هفته قبل بود که خبر رسید علیرضا بیرانوند تصمیم گرفته تا از پرسپولیس جدا شود.آن هم در شرایطی که سرخپوشان از دو فصل نقل و انتقالات محروم هستند و نمی توانند بازیکنی را به خدمت بگیرند.

بیرانوند روز گذشته و پس از بازی با سایپا مصاحبه کرد و گفت:«تصمیم گرفته ام از پرسپولیس جدا شوم. من متاهل هستم و دو بچه دارم و سربازی من کوتاه خواهد بود. با تصمیمی که با خانواده و وکیلم گرفتم، احتمال این که از پرسپولیس جدا شوم، زیاد است و به خاطر جام جهانی این کار را می‌کنم. مدت زمان سربازی من کوتاه است. من به فکر خودم هستم. باید به فکر آینده‌ام باشم. جام جهانی هم در پیش است. بازی کردن در این مسابقات آرزوی هر بازیکنی است. من هم می‌خواهم با تلاش زیاد در ترکیب قرار بگیرم و دیده شوم. من تا ۱۰ سال دیگر هم می‌توانم درسم را ادامه دهم اما برای آینده بهتر این کار را می‌کنم.»

این اتفاق در حالی افتاده است که بیرانوند در هفته های گذشته هرگز زیر بار این نمی رفت که می خواهد از پرسپولیس جدا شود.آخرین مصاحبه او در این زمینه هفته قبل بود که گفته بود"آنقدر در پرسپولیس می مانم تا با این تیم قهرمان آسیا شوم" البته بیرانوند تا سال 1400 با سرخپوشان قرارداد دارد و به هر تیمی هم که برود باید دوباره به پرسپولیس برگردد.

آن طور که خود علیرضا روز گذشته عنوان کرد او شاید در نیم فصل از پرسپولیس برود.اتفاقی که اگر بیفتد بدون شک به ضرر تیمش خواهد بود.هر چند که رادوشوویچ ذخیره خوبی برای بیرانوند است اما عدم جذب بازیکن و جذب دروازه بان مطمئن دیگری نگرانی این روزهای کادر فنی پرسپولیس است.
بیرانوند به گفته خودش به فکر خودش است و اگر هر بازیکنی بخواهد این طور فکر کند از پرسپولیس برای فصل آینده چیز زیادی باقی نخواهد ماند چرا که قرار داد خیلی از بازیکنان این تیم رو به اتمام است و اگر همه آنها تفکری مثل بیرانوند داشته باشند بدون تردید باید گفت که تیم برانکو به مشکل برخواهد خورد.

ضمن اینکه یکی از پیش شرط های تمدید قرارداد خود برانکو هم این بوده که همه بازیکنان باید قراردادهایشان را تمدید کنند! این در حالی است که معمولا بازیکنان بزرگ در هر تیمی که بازی می کنند با وجود اتفاق هایی اینچنینی در تیم خودشان می مانند.نمونه بارز آن بوفون،دل پیرو و همه یوونتوسی هایی که در زمان سقوط این تیم به دسته پایین تر،تیم شان را تنها نگذاشتند و دوباره یووه را به سری آ رساندند.اتفاقی که بعید به نظر می رسد در فوتبال ایران تکرار شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir