پیچیده شدن شرایط احمد نوراللهی برای پیوستن به پرسپولیس
احمد نوراللهی هافبک مدنظر سرخپوشان هیچ قراردادی با این باشگاه ندارد و اصلا مشخص نیست بتواند به پرسپولیس بپیوندد یا نه.

احمد نوراللهی به پرسپولیس برمی گردد؟

احمد نوراللهی زمانی برای عقدقرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارد و شاید اتفاقاتی که در مورد او در حال شکل گیری است، باعث شود دنبال آینده اش در تیم دیگری برود.

نوراللهی قراردادی با پرسپولیس ندارد و مجبور است به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد اما برای این کار فقط تا قبل از شروع پنجره نقل و انتقالات که شروع محرومیت پرسپولیس محسوب می شود، زمان دارد. از سوی دیگر، سازمان نظام وظیفه به این علت که نوراللهی دوران آموزشی را طی نکرده، اجازه عقدقرارداد او با پرسپولیس را نمی دهد و با این شرایط، نوراللهی شاید در نیم فصل دوم به تیم دیگری برود. به هر حال هر اتفاقی در مورد نوراللهی ممکن است رخ بدهد.

مدیران باشگاه معتقدند تنها راه باقی مانده این است که سازمان نظام وظیفه با آنها کنار بیاید و مدارک نوراللهی را بپذیرد تا این بازیکن با باشگاه قبل از شروع محرومیتش عقدقرارداد کند و سپس به خدمت سربازی برود. نوراللهی در این مدت که به تمرینات پرسپولیس برگشته به اوج آمادگی بدنی رسیده و شاید با رفتن به دوران آموزشی، به خاطر دوری از تمرینات تاکتیکی سرخپوشان، این میزان از آمادگی بدنی را از دست بدهد. این موضوع به بزرگ ترین دغدغه کادرفنی پرسپولیس بدل شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی