افشاگری محسن مسلمان: سپاهان به من پیشنهاد داده است
محسن مسلمان اعلام کرد که باشگاه سپاهان خواهان جذب اوست اما باشگاه پرسپولیس هنوز به وی پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده است.

مسلمان سرانجام فاش کرد: سپاهان من را می‌خواهد

محسن مسلمان هافبک تیم پرسپولیس پس از پایان بازی با سایپا و شکست مقابل این تیم، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به صحبت پرداخت.

مسلمان در ابتدا گفت:«گل اول سایپا در نیمه اول هم صددرصد آفساد بود، اما به‌هرحال اشتباهات داوری هم بخشی از بازی است و نمی‌شود کاری کرد. ما همه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هفته بعد نتیجه بگیریم.»

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما مقابل سایپا حاکم زمین بودیم و بازی دست‌مان بود و می‌توانستیم ببریم. نمی‌دانم چرا همه تیم‌ها مقابل ما طوری بازی می‌کنند که انگار مقابل بارسلونا بازی می‌کنند. این قدرت پرسپولیس را نشان می‌دهد. ما آن‌قدر قوی هستیم که همه تیم‌ها با قدرت جلوی ما بازی می‌کنند و البته داور هم به آنها کمک می‌کند.»

او در واکنش به قهرمانی پرسپولیس گفت:« دوست داشتیم این بازی را ببریم و قهرمان شویم. فردا اگر ذوب‌‌آهن مساوی کند، پرسپولیس قهرمان می‌شود. اگر هم نشد بازی بعد را می‌بریم و قهرمان می‌شویم. ما به یک امتیاز و یک برد نیاز داریم. الان می‌رویم برای یک بازی خیلی خوب مقابل نسف قارشی.»

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تایید پیشنهاد باشگاه سپاهان گفت:« در مورد تمدید قرارداد با آقای گرشاسبی صحبت کنید. از باشگاه اصلاً با من برای تمدید قرارداد صحبت نکرده‌اند. باید از باشگاه پرسپولیس اول به من پیشنهاد بدهد. الان سپاهان به من گفته که تو را می‌خواهیم. اما مسئولان پرسپولیس نه با من و نه با هیچ‌کس دیگر هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نکرده‌اند. از مبلغ پیشنهاد باشگاه سپاهان خبر ندارم، اما می‌دانم که من را می‌خواهند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir