وحید امیری 3 میلیارد می گیرد تا با پرسپولیس تمدید کند!!
وحید امیری برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس مبلغ 3 میلیارد تومان را درخواست کرده است.

وحید امیری 3 میلیارد برای تمدید قرارداد می‌خواهد!

ظاهراً الاهلی و یک تیم دیگر قطری وحید امیری را می‌خواهند، ولی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، برانکو اصرار زیادی به حفظ او دارد.

امید ابراهیمی با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم الاهلی قطر پیوست. قرارداد ابراهیمی با تیم قطری ۲ ساله و به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است. اگر هر دلار را به فرض ۸ هزار تومان در نظر بگیریم، این بازیکن برای هر فصل بازی در الاهلی حدود ۵ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

بر اساس ادعای رضا افتخاری باشگاه استقلال تهران حاضر بوده نزدیک این مبلغ را به امید ابراهیمی بپردازد که او در این باشگاه بماند. حرف‌های مدیرعامل استقلال به این معنا بود که آبی‌ها حاضر بودند ۵ میلیارد تومان یا حداقل ۴ میلیارد تومان به امید ابراهیمی پرداخت کنند!

خبردار شدیم صحبت‌های رضا افتخاری به گوش وحید امیری رسیده است؛ بازیکن ملی‌پوشی که تا همین یکی، دو روز پیش هم تلفن همراه خود را از دسترس خارج کرده بود و پس از مصاحبه اخیر مدیرعامل استقلال پاسخگوی پرسپولیسی‌ها شد!

دیروز هم در خبر‌ها داشتیم که وحید امیری اوایل هفته آینده از خرم‌آباد به تهران می‌آید تا با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس به مذاکره بنشیند. در همین ارتباط شنیدیم وحید امیری برای ماندن در پرسپولیس درخواست ۳ میلیارد تومانی برای یک فصل دارد! رقمی که شاید در نگاه اول سنگین به نظر برسد، اما با توجه به عملکرد درخشان وحید امیری در جام جهانی روسیه و مصاحبه اخیر رضا افتخاری می‌تواند منطقی باشد.

ظاهراً الاهلی و یک تیم دیگر قطری هم وحید امیری را می‌خواهند، ولی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، برانکو اصرار زیادی به حفظ او دارد. امیری هم نمی‌خواهد در چنین شرایطی پرسپولیس را تنها بگذارد به شرط آن که از نظر مالی تأمین شود. این هافبک ملی‌پوش می‌تواند با پیوستن به تیم‌های قطری دوبل همین پول را بگیرد، اما به گفته دوستانش دل او با پرسپولیس است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی