سیدجلال حسینی سرانجام درباره تیم ملی حرف زد
سیدجلال حسینی می‌گوید باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت.

صحبت های سیدجلال حسینی درباره خط خوردن از تیم ملی

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس سرانجام درباره تیم ملی سکوت خود را شکست. او البته ترجیح داد درباره خط خوردنش حرف نزد و تنها گفت: «در این مورد فعلاً صلاح نمی‌دانم صحبت کنم.»

او ادامه داد: «اما یک مسئله مهم است که باید به آن اشاره کنم. بعد از اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شدم مردم خیلی نسبت به من لطف داشتند و همه حمایتم کردند. جا دارد از همه آنها تشکر ویژه کنم و امیدوارم در آینده بتوانم محبت‌های‌شان را جبران کنم. در مورد تیم ملی فعلاً قصد حرف زدن ندارم، اما باید این نکته را بگویم که آنهایی که اعتقاد داشتند عزم جدی برای حمایت از تیم ملی وجود ندارد، اشتباه می‌کردند، چون در جام جهانی همه ما شاهد حمایت و عزم جدی مردم بودیم. ما مردمی داریم که در همه صحنه‌ها هستند و دیدید که چطور برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند. آنهایی که گفتند عزم ملی نیست، الان باید از مردم عذرخواهی کنند.»

او ادامه داد: «وقتی فلان مجری تلویزیون پشت میز می‌نشیند و می‌گوید فلان بازیکن مشخص نیست برای چی از تیم ملی خط خورد باید این را بداند که آن بازیکن چهار سال صبح و عصر تمرین کرده است. وقتی سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد فلان بازیکن را کنار بگذارد باید به تصمیم او احترام گذاشت، چرا که از نزدیک شاهد تلاش بازیکن تیمش بوده است و در آخر تصمیمی به صلاح تیمش گرفته و باید به آن احترام گذاشت، اما اینکه فلان مجری می‌گوید بازیکن چه کار کرده که از تیم ملی خط خورده است، حرف خوبی نیست و جو را خراب می‌کند. حرف‌های زیادی است که می‌شود زد، اما فعلاً زمان آن مناسب نیست.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir