سوباسا و کینتو؛ برادران ژاپنی که طرفدار سرسخت پرسپولیس هستند
2 برادر ایرانی-ژاپنی که طرفدار پرسپولیس هستند به تمرین این تیم رفته و عکس هایی به یادگار گرفتند

2 برادر ایرانی-ژاپنی که طرفدار پرسپولیس هستند

بامزه‌ترین اتفاق روز گذشته در حاشیه تمرین پرسپولیس، حضور دو هوادار ژاپنی بود.

این دو هوادار ژاپنی، عاشق پرسپولیس هستند و به خاطر همین علاقه به تیم، راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند. البته این علاقه بی‌خود و بی‌جهت به دست نیامده زیرا پدرشان ایرانی است. آن‌ها از پدری ایرانی و مادری ژاپنی در ژاپن متولد شده‌اند و این روزها، در تهران مشغول استراحت هستند. در واقع آن‌ها به سرزمین پدری آمده‌اند تا با فرهنگ ایرانی‌ها بیشتر آشنا شوند. نام یکی از آن‌ها شاهین و دیگری شهاب است. جالب اینکه هر کدام‌شان نام ژاپنی هم دارند، نام واقعی شاهین، سوباسا و نام شهاب نیز کینتو است!

در تمرین دیروز، فرصتی دست داد تا با این دو هوادار از شرق آسیا صحبت کنیم. هر دو خود را طرفدار سرسخت پرسپولیس می‌دانند، اما شاهین یا همان سوباسا به ما گفت: در جام جهانی طرفدار تیم ملی ایران بوده و از بازی‌های ایران در روسیه لذت می‌برد. از میان بازیکنان تیم ملی نیز، علاقه خاصی به علیرضا جهانبخش داشت، اما شهاب، طرفدار تیم ملی ژاپن بود.

همین امر سبب شد تا کمی سر به سرش بگذاریم و به او بگوییم: «قبول داری که ژاپن با شانس و اقبال توانست به خاطر کارت زرد کمتر از گروهش صعود کند و حق این تیم، صعود به مرحله بعدی نبود» که گفت: «اصلاً قبول ندارم! شما (تیم ملی ایران) هم می‌توانستید صعود می‌کردید!»

سپس شهاب به ما گفت: «من و شاهین، بازی آخر فصل قبل که با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا بود را در تهران و ورزشگاه آزادی از نزدیک دیدیم. هر وقت در ایران باشیم و به تهران بیاییم، به استادیوم می‌رویم تا بازی‌های پرسپولیس را از نزدیک ببینیم. این کار موردعلاقه ماست.»

البته این دو برادر، تفاوت‌های زیادی نیز با یکدیگر دارند مثلاً سوباسا یا همان شاهین طرفدار سروش رفیعی است و اخبار مربوط به او را دنبال می‌کند در حالی که شهاب یا همان کینتو اعتقاد دارد سیدجلال حسینی ستاره تیم و بازیکن مورد علاقه اش است. از سوی دیگر، شاهین هوادار سرسخت بارسلوناست، اما شهاب خود را یک رئالی تمام‌عیار می‌داند. آن‌ها البته هواداران پر سر و صدایی نبودند و با آرامش بیشتری نسبت به سایر تماشاگران، تمرین را دنبال می‌کردند.


برادران ژاپنی در تمرین پرسپولیس

برادران ژاپنی در تمرین پرسپولیس



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی