مسیر اشتباه وحید امیری برای فشار به پرسپولیس!
وحید امیری یکی از بهترین فوتبالیست های ایر ان است. یگ پسر ساده که نیازی ندارد برای جدایی از پرسپولیس از تاکتیکی استفاده کند که فقط باعث دلخوری هواداران تیم شود.

وحید امیری همچنان در فکر جدایی از پرسپولیس

وحید امیری بین همه بچه های پرسپولیس و تیم ملی یک استثناست. پسری که مانندش را کمتر در فوتبال مان داشتیم. یک بازیکن زحمت کش ، خوش تکنیک و خیلی با اخلاق.

در بحبوحه جام جهانی و بعد از لایی انداختن به پیکه ، درحالی که همه دوست داشتند حرف هایش را بشنوند و بدانند چه دوست دارد بگوید ، گفت:«امیدوارم که بتوانیم پرتغال را ببریم و شرمنده هواداران عزیز پرسپولیس نشوم.» منظورش البته تیم ملی بود و کلی شوکه شده بود که چرا اشتباه لفظی داشته است.

او این قدر به تیمش وابسته است که این اشتباهات خیلی از او دور از ذهن نبود . پسر با اخلاق قرمزها اما هنوز قرارداد جدیدش را با تیم تمدید نکرده است.

حالا مدیر برنامه هایش می گوید از باشگاه با آنها تماسی گرفته نشده و این حرف ها بهانه هایی است که این روزها زیاد شنیده می شود. بعد هم بازیکنان می روند خارج از کشور. وحید امیری در آستانه 30 سالگی قطعا حق دارد بهترین تصمیم را برای ساختن زندگی خود بگیرد اما او نباید در صورت تمایل به جدایی هم از چنین واژه هایی استفاده کند.

قطعا اگر صادقانه و بی رودربایستی حرفش را به طرفداران پرسپولیس بزند ، آنها راحت تر با این گفته کنار می آیند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir