شوک 600 هزار دلاری برانکو!
رسانه نزدیک به برانکو به قلم یکی از نزدیک ترین خبرنگاران به برانکو خبری عجیب و غریب نوشته از ماجرایی که می تواند بلوایی به پا کند.

شوک عجیب 600 هزار دلاری برانکو واقعیت دارد؟

درحالی که این روزها بزرگترین شوک به فوتبال ایران ، نا به سامانی بی پایان استقلال است ، حالا نزدیکان به برانکو خبر از دلخوری او داده اند. خبر از طلبی 600 هزار دلاری که از سال قبل باقی مانده. طلبی که اگر سال قبل می شده 2 میلیارد و چهارصد میلیون ، اقلا حالا دو برابر هم شده است.

در میان نزدیکان به برانکو ، یکی از روزنامه های ورزشی و در میان خبرنگاران یکی هست که از دوره حضور برانکو در تیم ملی بیشترین ارتباط را با هم داشته اند. حالا این نوشته جدید از روزنامه گل درباره طلب 600 هزار دلاری برانکو و ارتباط دادن این نوشته به ماجراهای نظارت محمد دادکان بر تیم های صنعتی در یکی از مقاله های اصلی روزنامه ، نشان از این دارد که اوضاع در پرسپولیس هم خوب نیست. یعنی برانکو گلایه را احتمالا شروع کرده است.

حالا باید دید برانکو این ادعا را تکذیب می کند؟ واکنش باشگاه به چنین ادعایی چه خواهد بود؟

قرارداد برانکو که ادعا شده بر پایه 800 هزار یورو بسته شده است ، آیا تا به حال هیچ رقمی از آن پرداخت نشده است؟ آیا و.اقعا برانکو 600 هزار دلار فقط از سال قبل طلب داشته و قید پیشنهادهای دیگرش را زده و در پرسپولیس مانده و حالا شاکی است؟

این خبر بی تردید بزودی جنجال بزرگی به پا می کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir