نظر یحیی گل محمدی درباره جذب مغانلو
گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جذب بازیکنی مثل مغانلو فشار مالی شدیدی به باشگاه وارد می کند

پرسپولیس کدام بازیکن را می خواهد؟

یحیی گل محمدی در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: ما شروع خوبی در بازی ها داشتیم. قبل از فینال آسیا بازی با نساجی و ذوب آهن لغو شد که کار سخت شد و نتوانستیم در آسیا نتیجه بگیریم و به نایب قهرمانی رسیدیم.

وی افزود: با مشکلات زیادی به آسیا رفتیم و اثرات این فینال روی همه ماند و بازی های سختی در لیگ داشتیم. خیلی اتفاقاتی که افتاد تاثیرگذار بود در نتایجمان اما رفته رفته تیم شکل گرفت. مقابل آلومینیوم هم بازی خوبی نداشتیم و باختیم. شرایط سختی به لحاط روحی و مالی داشتیم اما خدا را شکر بعد از باخت در اراک به بچه ها گفتم باید از این بازی درس بگیریم.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد:خوشبختانه بازیکنان هم واکنش خوبی نشان دادند و به دور از حاشیه کارمان را کردیم. خیلی ها می خواستند ما را وارد حاشیه کنند. بازیکنان می خواستند جبران کنند. اتفاقات خوب در هیات مدیره رخ داد. حضور سمیعی و صدری کمک کرد به ایجاد جود خوب و آرامش حاکم شد. هیات مدیره یکدست شد و از سویی ما هم تمرکز را حفظ کردیم. خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم و 5 بازی پشت هم امتیازات را گرفتیم و به قهرمانی نیم فصل رسیدیم.

گل محمدی ادامه داد: به آن خواسته ای که می خواستیم رسیدیم که همان صدر جدول بود. البته به بازیکنان گفتم این شروع خوب است و باید این روند را ادامه دهیم و کارمان تازه شروع شده و نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می شود. اما با جو خوبی که در تیم حاکم هست و برطرف شدن مشکلات مالی این روند را می توانیم ادامه دهیم.

وی در خصوص اینکه در مقطعی از نیم فصل اول تیم دچار مشکل شد اما به یکباره چند پیروزی پشت سر هم به موفقیت رسیدید. اکنون برای نیم فصل چه گزینه هایی مد نظر دارد، گفت: نمی شود در مورد اسامی صحبت کرد و اکثر بازیکنان قرارداد دارند. ترابی چون قراردادش فسخ شد توانستیم جذب کنیم. پیدا کردن بازیکنانی مثل شرایط ترابی سخت است. امیدواریم در ادامه کار ترابی به ما کمک کند. بازیکنان فعلی هم نشان دادند که با کیفیت هستند و لیاقت بیشتری دارند. فعلا جلو می رویم تا ببینیم چه بازیکنانی می توانیم جذب کنیم. زیاد هم بازیکن نمی خواهیم.

وی در مورد جذب مهاجم به خصوص مغانلو گفت: در مورد نفرات حرف نزنم بهتر است. مغانلو هم اول فصل می خواستیم اما نشد او را جذب کنیم. جذب این بازیکن فشار مالی شدیدی به باشگاه وارد می کند. مبلغ برای گرفتن چنین بازیکنی سنگین است.

گل محمدی در ارتباط با اینکه گفته می شود این باشگاه به دنبال جذب ایمان سلیمی است، تصریح کرد: اصلا در مورد این بازیکن صحبتی نشده است.

سرمربی پرسپولیس که با با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه شهرخودرو بازیکن می گیرند، اظهار داشت: یکی دو تا بازیکن همان فصل صحبت شده بود اما بازیکنانی که می خواهیم قرارداد دارند و باشگاه های دیگر هم به بازیکنان خود نیاز دارند. این انتقالات هزینه بالایی می طلبد و کار سخت است و اگر بتوانیم جذب می کنیم اما فعلا کار سخت است.

گل محمدی در مورد وضعیت عیسی آل کثیر افزود: به عیسی آل کثیر اجازه ندادند در تمرینات هم باشد. متاسفانه نامه هم زدیم اما نشد. از 18 فروردین می تواند وارد تیم شود.

وی در مورد تعویق یک هفته ای بازی های لیگ گفت: وقتی بحث نیم فصل می شود خیلی از تیم ها بازیکن جا به جا می کنند و یک تایمی باید وجود داشته باشد تا بین نفرات جدید و قدیم هماهنگی به وجود بیاید. این موضوعه باید از قبل برنامه ریزی می شد اما فشردگی مسابقات و کمبود زمان و بحث تیم ملی کار را برای برنامه ریزی سخت کرده اما لغو بازی های تیم ملی کمک کرد تا زمانی به تیم ها بخورد.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: این وقت برای همه تیم ها لازم است و این ایرادی ندارد. احتیاج به این زمان داریم تا هم استراحت به بازیکنان بدهیم. تیم ما 9 ماه بدون وقفه تمرین و مسابقه داشته است. این موضوع کار را واقعا برای ما سخت کرده. همه تیم ها استراحت های خوبی داشتند اما ما 9 ماه است بدون وقفه در حال کار هستیم و این از نظر روحی و روانی و حواشی که وجود داشت روی تیم تاثیر می گذارد.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: انتظارات هواداران هم داریم و جا داد از بازیکنان تشکر کنم به خاطر روحیه جنگندگی و روحیه مبارزه طلبی که برای ادامه فصل داشتند. خیلی زیاد جنگیدند و ذهن برنده و جنگجویانه ای داشتند. هر تیمی جای ما بود به مشکلات بزرگتری می خورد اما بازیکنان ما نشان دادند لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند.

وی در جواب به این پرسش که با کیفیت ترین تیمی که در نیم فصل دیده کدام بوده است، گفت: اسم بردن خیلی سخت است اما سپاهان تیم پرمهره ای هست که فوتبال خوبی بازی می کند و امکانات خوبی هم دارد و البته همه تیم های بالای جدول کیفیت خوبی داشتند که آنجا هستند. گل گهر هم شروع خوبی داشت و فوتبال خوبی هم به نمایش می گذارد و فکر می کنم همه تیم های بالای جدول لیاقت این را دارند که آنجا هستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir