پیشنهاد دوپهلوی مدیرعامل پرسپولیس به سیدجلال
سید جلال حسینی کاپیتان یکی از علامت سؤال‌های پرسپولیس برای فصل آینده است

تصمیم سید جلال حسینی برای بازی در فصل آینده

پرسپولیس را امسال می‌توان ناکام‌ترین تیم این فصل دانست چرا که در کمتر از سه ماه این تیم ابتدا سوپرجام را از دست داد. سپس در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از جام حذفی کنار برود و پس از آن هم با قبول شکست برابر سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد.

این در حالی بود که سید جلال حسینی از زمان حضورش در پرسپولیس هر سال به عنوان کاپیتان تیم حداقل یک جام را با دستانش لمس می‌کرد اما امسال فصل خوبی را سپری نکرد.

حسینی نیز یکی از نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و این فصل را می‌توان آخرین فصل حضور او در پرسپولیس دانست اما او هنوز تصمیم نگرفته که دوران بازی‌گری‌اش را به اتمام برساند یا خیر؟ او خودش دوست دارد بازی کند و بر همین اساس نیز سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس روزچهارشنبه در ساختمان این باشگاه حاضر شد و صحبت‌هایی با مدیران باشگاه در خصوص ادامه فعالیت خود داشت و ظاهرا طرفین به جمع بندی لازم نرسیدند.

یحیی گل محمدی که شاید از لحاظ فنی خیلی روی کاپیتان تیمش حساب باز نمی‌کند اما از رضا درویش خواسته است شأن سید جلال حسینی حفظ شود.

شنیدیم رضا درویش یک پیشنهاد جدید به سید جلال ارائه کرده و به او گفته است: «امسال تیم پرستاره ای داریم که جمع کردن حواشی آن سخت است. بنابراین پرسپولیس دو تا کریم باقری می‌خواهد و تو هم می‌توانی به کادرفنی اضافه شوی! البته تصمیم با خودت است و ما آمادگی تمدید قراردادت برای سال آینده را داریم!»

جواب سید جلال هم اما در نوع خود جالب بوده است: «می‌خواهم بازی کنم!»



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir