مهارت‌ هایی که بازیگران هالیوود برای بازی در فیلم‌ ها یاد گرفتند!! + عکس)
کاترین زتاجونز برای بازی در فیلم No Reservations که سال 2007 اکران شد یک ماه را به عنوان پیشخدمت در رستورانی در نیویورک کار کرد. او تمام وقت....

مهارت های جالبی که بازیگران برای بازی در فیلم ها کسب کردند

جیمی‌ فاکس بازیگر برنده اسکار همراه با رابرت داونی جونیور در فیلم Soloist بازی کرده اند. برای بخش ناتانیل آیرز، ‌اعجوبه موسیقی در دنیای واقعی که با بیماری اسکیزوفرنی جنگید،‌ فاکس نواختن ویولن و ویولن سل را از نوازنده معروف بن هونگ آموخت. یاد گرفتن یک سری مهارت ها فقط به خاطر یک فیلم به ندرت اتفاق می‌افتد. در این متن بازیگران دیگری را نیز معرفی می‌کنیم که به خاطر آماده شدن برای نقششان مجبور شدند یک سری مهارت ها را بیاموزند.

                                   جیمی‌ فاکس

راشل وایس در فیلم برادران بلوم در نقش وارثی بازی می‌کند که مهارتی در بازی های عجیب دارد، او کلک زدن در بازی با ورق را یاد می‌گیرد. قبل از تولید فیلم حتی نمی‌توانست دسته های ورق را بر بزند. او همچنین زدن چهار ساز مثل آکاردئون و بانجو را یاد گرفت.

راشل وایس

دانیل دی لوئیس برای نقش «هاوکی» در فیلم «آخرین سامورایی» چندین ماه در بیابان زندگی کرد او با ماهیگیری و شکار خودش را سیر می‌کرد. او همیشه تفنگ پنسیلوانیایی اش را با خودش حمل می‌ کرد تا حس و حال بازیگری اش حفظ شود.

دانیل دی لوئیس

میکی روکی با بازی درخشان و شجاعانه اش در فیلم «کشتی گیر» دوباره استعدادهای بازیگری اش را احیا کرد. او چند ماه را در رینگ گذراند تا برای بازی در این نقش آموزش ببیند.

میکی روکی

تام کروز برای بازی در فیلم آخرین سامورایی دو سال صرف یادگیری زبان ژاپنی و استفاده از شمشیر سامورایی کرد.

تام کروز

Michelle Yeoh تنها یک روز قبل از پرش هایش با موتور در فیلم Supercop رانندگی با موتور را یاد گرفت.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/05/6tu.jpg

مارک والبرگ برای فیلم «تیرانداز» زیر نظر پاتریک گاریتی تیرانداز سابق دریایی در زمینه های تیراندازی در فاصله های دور و کنترل نفس آموزش دید. والبرگ بعد از این آموزش ها می‌توانست از فاصله 1.100 یاردی به هدف بزند و هم با دست راست و هم دست چپ تیراندازی ک

مارک والبرگ

میشل رودریگوئز  و جوردانا بروستر برای قسمت هایی از  فیلم «سریع و خشمگین» مجبور شدند رانندگی را یاد بگیرند درصورتیکه هیچ کدام مجوز و یا حتی گواهی از یک مربی نداشتند.

میشل رودریگوئز

مت دیمون قبل از بازی در نقش رانولف جونو در فیلم «افسانه ونس باگر» اصلا بازی گلف را بلد نبود. او برای این نقش یک ماه در هیلتون هد در جنوب کالیفرنیا پیش تیم موس آموزش گلف دید.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/05/9tu.jpg

کاترین زتاجونز برای بازی در فیلم No Reservations که سال 2007 اکران شد یک ماه را به عنوان پیشخدمت در رستورانی در نیویورک کار کرد. او تمام وقت نیازهای مشتریان را برآورده می‌کرد بدون اینکه حتی کسی او را بشناسد.

کاترین زتاجونز

رابرت دنیرو برای نقش خود در فیلم راننده تاکسی به مدت یک ماه و روزی 12 ساعت به عنوان راننده یک تاکسی در Big Apple کار کرد.

راننده تاکسی

بازیگران اصلی فیلم «نجات سرباز رایان» مثل تام هنکس، تام سیزمون، ادوارد برنز، جرمی‌دیویس، وین دیزل، برای پپر، جیووانی ریبیسی و آدام گلدبرگ تمرین های سختی را تحمل کردند مثل: کار با تفنگ های M-1، پیاده روی 5 مایل در روز با 40 پوند بار و وسایل، و تنها سه ساعت خواب در 24 ساعت. تنها بازیگری که این کارها را انجام نداد مت دیمون بود. استیون اسپیلبرگ کارگردان از او خواست که بیرون بنشیند تا احساس خشم و رنجش را با بقیه بازیگران تجربه کند و آن حس را داشته باشد.

نجات سرباز رایان

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture   
اختصاصی سیمرغ