یكی از این اركان نگاه خرافی یهود نسبت به مفهوم شیطان می‌باشد: براساس این نگرش شیطان مفهومی ‌اهریمنی است كه با قدرتی مخوف و ویرانگر در برابر اراده پروردگار قد علم می‌كند و...
 
 
  
 امپریالیسم فرهنگی و هالیوود  
  
 
   این مقدمه كه صنعت سینمای هالیوود امروزه در انحصار بزرگان یهود است احتیاجی به اثبات مجدد ندارد. در شماره اوت سال ۱۹۹۶ (۷۵ ) یكی از مجلات صهیونیست ها به نام مومنت جمله معروفی است: «یهودیان هالیوود را اداره می‌كنند خوب كه چی ! » به حقیقت این مطلب اقرار نموده و فعالیت یهودیان را در مطبوعات به گونه ای توجیه می‌كند نفوذ صهیونیست ها در این صنعت پر مخاطب و جذاب از چنان رشد روزافزون و سریع برخوردار شده است كه براساس بسیاری از منابعی كه از سوی خود هالیوود در اختیار مردم قرار می‌گیرد بیش از ۹۰ درصد از فعالان حرفه سینما در آمریكا را وابستگان به لابی صهیونیست ها تشكیل می‌دهند.
وقتی كه سینما در سال ۱۸۹۰ میلادی (۱۱۶۹ هـ. ش ) اختراع شد بسیاری آن را جدی نگرفتند. در آغاز سینما كاملا تفننی تلقی می‌شد. در سالهای ۱۹۱۶ و ۱۹۱۷ (۱۲۹۶ هـ. ش ) با ورود برخی از سینماگران حرفه ای و با ساخت فیلم های جذاب این هنر رونق گرفت ساخت استودیوهای شش گانه آمریكایی در دهه ۱۹۲۰ م. هالیوود را در حومه شهر لس آنجلس تشكیل دادند و تا ۳۰ سال بعد از آن حاكم مطلق این هنر بود. صاحبان این كمپانی ها یهودی و از مهاجرین اروپای شرقی بودند. این عده شامل برادران وارنر; ساموئل گلدن لویی مایر كارل لما ادولف زوكر وویلیام فاكس می‌شدند آنها از هر چیزی برای موفقیت فیلمهایشان استفاده می‌كردند. استفاده ابزاری از زنان سیستم ستاره سازی طرح و ساخت موضوعات غیراخلاقی خشونت اسطوره سازی ترویج خرافات و جادو از این قبیل جز برنامه های اصلی هالیوود بود.
وابستگی رسانه و هالیوود به یهود
اختراع سحرانگیز برادران لومیر با آن قدرت تاثیرگذاری خارق العاده و ظرفیت های فراوانش به عنوان یكی از مهم ترین كانال های ارتباطی با مردم صهیونیست افزون طلب را بر آن داشت تا در راه تحقق اهداف خود از این ابزار مدرن نیز بهره كامل گیرد. تاثیر صهیونیست ها بر صنعت سینما از همان سال های آغازین با سرمایه گذاری در مشهورترین شركت های تولید فیلم در جهان به ویژه در آمریكا آشكار بود. وابستگی و تعلق » به لابی METRO GOLDEN MAIER » و « WARNER BROS » « CENTURY Fox ۰۲ بزرگ ترین شركت های تولید فیلم امریكا همچون « صهیونیست ها شاهدی بر این ادعا است.
اگرچه افشای این وابستگی ها در مقطعی از تاریخ برای دو طرف بنابه دلایلی چندان مقبول و خوشایند نبود; ولی در سال های اخیر بیان چنین ارتباطی در سینمای هالیوود; به عنوان سند افتخار و مایه مباهات برای عناصر وابسته محسوب می‌شود به همین دلیل چندی پیش فهرست بزرگی از عوامل كلیدی سینماهای هالیوود كه از جیره خواران وابسته به صهیونیست محسوب می‌شوند.
» در اختیار مخاطبان قرار گرفت. IS HOLIYWOOD JEWISH ?در شبكه جهانی اینترنت با عنوان «
ترویج فرهنگ یهودیان
تداوم سلطه غرب بر كشورهای جهان سوم برمبنای تكنولوژی های پیشرفته نیر فن آوری ارتباطات بنا شده است. اما این سلطه برمبنای این ایدئولوژی پیشرفته نظیر فن آوری های ارتباطات بنا شده است. اما این سلطه برمبنای این ایدئولوژی پذیرفته شده در بسیاری از بخش های جهان سوم استوار بود كه تنها یك راه برای توسعه اقتصادی وجود دارد و آن تقلید از فرآیند توسعه جوامع سرمایه سالار غرب است. امپریالیسم فرهنگی یا وابستگی فرهنگی با تاثیرات كشورهای غربی بر زبان ارزش ها و نگرش ها (شامل دین ) روش های ساماندهی زندگی مردم مدل حكومت شیوه های آموزشی و آموزش های حرفه ای شیوه پوشش و بسیاری از عادات فرهنگی همراه است. این امپریالیسم فرهنگی یك مدل جدید از سلطه است كه همسان سازی نوین خوانده می‌شود و شیوه های جدید از زد وخوردها را در جهت نابودی این تاثیرات فرهنگی ماندگار در جهان سوم پدید آورده است.
مظلوم نمایی قوم یهود در هالیوود
هالیوود در عرصه ساخت فیلم برای مخاطبان بزرگسال از شیوه ها و راه های متعددی استفاده كردند. مظلوم نمایی قوم یهود از شیوه های مهمی‌بود كه صهیونیست ها به آن توجه خاصی داشتند. تولید روزافزون آثاری كه از قتل عام یهودیان در طول جنگ جهانی دوم توسط آلمان های نازی سخن می‌گفت هولوكاست در اندك زمانی افكار عمومی‌جهان را به نفع خود برانگیخت و مردم را در برابر حقانیت خود قانع ساخت. در این قبیل آثار یهودیان انسان های بیگناهی تصویر شده اند كه بیرحمانه مورد جنایتكارانه ترین رفتارها از سوی نظامیان آلمانی در طول سال های جنگ جهانی دوم قرار گرفته اند.
ساخت چنین آثاری به دلیل تاثیرگذاری هایش پس از گذشت بیش از نیم قرن هم چنان ادامه دارد.
● رابطه هالیوود و مفهوم شیطان
با مرور اجمالی پروتكل های جهانی یهود به سهولت می‌توان دریافت كه صهیونیسم بین الملل به هدفی كمتر از تصاحب كامل دنیا و تشكیل حكومیت واحد جهانی نمی‌اندیشد و برای نیل به این مقصود ترویج خرافات دینی را بعنوان یكی از راهكارهای اساسی خود برگزیده است. سواستفاده از برخی فرازهای تحریف شده كتاب تورات و ترویج این خرافات از طریق فیلم های سینمایی از همان آغاز در دستور كار صهیونیسم بین الملل قرار داشته و همین امر حجم گسترده ای از فیلم های ظاهرا دینی (ولی در باطن خرافی ) را در تاریخ سینمای جهان پدید آورده است.
خرافات دینی یهود متكی بر چند ركن است: یكی از این اركان نگاه خرافی یهود نسبت به مفهوم شیطان می‌باشد: براساس این نگرش شیطان مفهومی ‌اهریمنی است كه با قدرتی مخوف و ویرانگر در برابر اراده پروردگار قد علم می‌كند و با كمك پیروانش نسل آدمی‌را در معرض نابودی قرار می‌دهد. در آن گروه از آثار سینمایی كه شیطان را اینگونه ترسیم كرده اند انسان بی پناهی است كه به چنگال شیطان اسیر شده و هیچ امدادی از جانب پروردگار به او نمی‌رسد. در این مهلكه اراده خود او یا انسان‌های دیگر تنها سرمایه ای است كه می‌تواند به آن امیدوار باشد این باور خرافی و كودكانه تاكنون دستمایه آثار سینمایی متعددی قرار گرفته است.
● رابطه ی هالیوود و اسلام ستیزی
▪ شیوه های تقابل هالیوود با اسلام
۱ ـ تبلیغ عرفان های سكولار و بدون خدای شرقی كه به نوعی انحراف از مسیر خدای واقعی است.
۲ ـ تهاجم فرهنگی و مقابله با مسلمانان با ترویج ارزشهای مادی گرایانه مثل انحرافات جنسی خشونت و جادوگری و...
۳ ـ بی تمدن و عقب مانده و تروریست جلوه دادن مسلمانان.
۴ ـ برتر جلوه دادن یهودیان و قوانین آنها در تمام عرصه ها و تحقیر ادیان اسلام و مسیحی با فیلم هایی كه علیه مسلمانان می‌سازند.
۵ ـ تبلیغ چهره ای اهریمنی از مسلمانان و سست كردن آنان در باورهای خود و تزلزل نسبت به تظاهرات دینی و شعائر مذهبی.
بیش از ۹۰ درصد فعالان حرفه سینما در آمریكا را یهودیان و یا وابستگان به لابی صهیونیستها تشكیل می‌دهند
نفوذ صهیونیسم در صنعت سینمای هالیود به قدری آشكار است كه یكی از مجلات صهیونیستها در مقاله‌ای می‌نویسد: « یهویان هالیوود را اداره می‌كنند خوب كه چی »


 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorh.com/culture
منبع: www.aftab.ir