برترین فیلم های ترسناک سال 2021 + عکس
 امروزه ژانر ترسناک از پرمخاطب‌ترین ژانر‌های معاصر محسوب می‌شود. سال پیش اکران بسیاری از فیلم‌های مورد انتظاری همچون A Quiet Place 2 و قسمت سوم فرانچایز  Conjuring به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و به همین خاطر امسال باید منتظر آثار بیشتر و مهم‌تری باشیم

جدیدترین فیلم های ترسناک 2021 

از سه گانه نتفلیکس گرفته تا قسمت دوم Don’t Breathe؛ سال 2021، سالی است که دنباله جدیدی از فرانچایز‌های نام آشنا و خاطره انگیز منتشر می‌شود، به همین خاطر در ویجیاتو مورد انتظار ترین فیلم‌های ترسناک امسال را جمع آوری کردیم تا هیچ کدام از آنها را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

فیلم Terrifier 2
فیلم ترساننده Terrifier 2

پیش از بازگشت جنجالی پنی وایز به پرده سینما، مخاطبان هنر هفتم ترس را با Art The Clown در فیلم All Hallows Eve تجربه کرده بودند. این کاراکتر مرموز در سال 2013 محبوبیت خود را به نحوی اثبات کرد تا سه سال بعد بتواند در فیلمی مستقل برای خود (Terrifier) نقش آفرینی کند. خبر خوب این است که می‌توانیم امیدوار باشیم دلقک محبوب ما، امسال با دنباله قسمت قبلی Terrifier، باری دیگر به پرده سینما باز‌میگردد. ناگفته نماند، این دنباله قرار بود در اکتبر سال پیش منتشر شود اما همانطور که می‌دانید با تاخیر مواجه شد.

Jeepers Creepers: Reborn
Jeepers Creepers: Reborn

تیمو وورنسولا قرار است امسال از حق امتیاز فرانچایز Jeepers Creepers استفاده کند. این اثر که نقطه شروعی است برای خلق یک سه گانه جدید که ارتباطی با سه فیلم قبلی ویکتور سالوا ندارد. انتظار می‌رود این فیلم برای اولین بار در فستیوال Horror Hound فرصت اکران را پیدا کند.

Fear Street 2 & 3
Fear Street 2 & 3

فکر نمی‌کنم کسی را بتوانید پیدا کنید که به کتاب‌های ترسناک علاقه داشته باشد اما ار.ال.استاین را نشناسد. نتفلیکس قرار است اقتباسی سینمایی از سه گانه محبوب ترس از خیابان ار.ال استاین منتشر کند. فیلم‌برداری و تدوین هر سه قسمت تا الان، به پایان رسیده اما متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی توسط نتفلیکس اعلام نشده است. انتظار می‌رود این سه گانه اواخر سال جاری، با فاصله یک ماه از یکدیگر منتشر شوند.

Candyman
Candyman

Candyman 2021 با نویسندگی و تهیه کنندگی مشترک جردن پیل، مستقیما اتفاقات پس از فیلمی که در سال 1992 اکران شد را در پیش می‌گیرد. این فیلم قرار بود سال گذشته در سینماها اکران شود اما با شیوع کرونا یکسال به تاخیر افتاد. این اثر توسط نیا داکستا کارگردانی می‌شود که به تازگی به عنوان کارگردان فیلم Captain Marvel 2 نیز از سوی مارول انتخاب شده است.

Don’t Breathe 2
Don’t Breathe 2

Don’t Breathe فد آلوارز همانند جواهری کشف نشده در سال 2016، توانست هیجانی غافلگیر کننده را به پرده سینما بیاورد. قسمت دوم این اثر با کارگردانی و نویسندگی مشترک رودوسایاجویز قرار است توسط سونی در تاریخ 13 اگوست امسال منتشر شود. لازم به ذکر است استفن لانگ، باری دیگر برای ایفا نقش پیرمرد نابینا باز خواهد گشت.

The Conjuring: The Devil Made Me Do It
The Conjuring: The Devil Made Me Do It

کم‌تر کسی پیدا می‌شود که تحت تاثیر فرانچایز Conjuring قرار نگرفته باشد. جدیدترین قسمت این مجموعه از مهم‌ترین اکران‌هایی محسوب می‌شود که با تاخیر مواجه شد و در ابتدا قرار بود در تاریخ 11 سپتامبر سال پیش منتشر شود. فیلم در دهه 1980 اتفاق می‌افتد که به گفته جیمز وان، تهیه کننده این اثر، داستان آن حول گرگینه‌ها روایت می‌شود که از دو فیلم پرطرفدار An American Werewolf In London و The Hound Of The Baskervilles الهام گرفته شده است.

A Quiet Place Part II
A Quiet Place Part II

جان کرازینسکی با خلق A Quiet Place توانست موفقیت چشمگیری را برای خود رقم بزند. این فیلم در ژانر علمی تخیلی و ترسناک با داستان سرایی خاص و محوریت خانواده توانست به یکی از پربازدید‌ترین اثار سال 2018 و همچنین فیلم‌های ترسناک تاریخ تبدیل شود، دنباله این فیلم قرار بود درست قبل از شیوع کرونا، در سراسر جهان اکران شود که با تاخیری یکساله مواجه شد. ناگفته نماند، جدیدترین اثر جان کرازینسکی 28ام ماه می، منتشر شود.

Spiral: From The Book Of Saw
Spiral: From The Book Of Saw

پس از فیلم کلاسیک اره جیمز وان، دنباله‌های بعدی آن به اثاری بی‌روح تبدیل شدند که به جای هیجان و پیچ و تاب‌های داستان، برای ترساندن اسیر خون و روده بودند! خوشبختانه امسال فرانچایز اره با اپسین آف پلیس محور Spiral باز‌می‌گردد. از بازیگران این فیلم می‌توان به ساموئل ال جکسون و کریس راک، کمدین آمریکایی اشاره کرد.

Texas Chainsaw Massacre
Texas Chainsaw Massacre

فد الوارز تهیه کنندگی به ریبوت جدید از فرانچایز Texas Chainsaw Massacre را بر عهده دارد که مستقیما نسخه 1974 توب هوپر را دنبال می‌کند.  این فیلم اخیرا درجه سنی R را برای تماشا کسب کرده است که از صحنه‌های خشونت آمیز آن خبر می‌دهد. تاکنون تنها عنوان Texas Chansaw Massacre برای این فیلم تائید شده است و به نقل از الوارز، داستان پیرامون Leatherface با هنرنمایی مارک برونهم جریان پیدا می‌کند.

Halloween Kills
Halloween Kills

دنباله ریبوت دیوید گوردون گرین، قرار بود در تاریخ 16 اکتبر سال پیش اکران شود که با تعویقی پیشبینی نشده تا 15 اکتبر امسال به تاخیر افتاد. خوشبختانه، داستان این دنباله دقیقا از جایی کلیک می‌خورد که قسمت قبلی پایان یافته بود. خبر خوش دیگر این است که، فیلم Halloween Kills  اولین قسمت از یک پایان دو بخشی است که قسمت دوم آن در سال 2022 با عنوان Halloween Ends منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بدانید : فیلم هایی که در سال 2021 عاشقان سینما در انتظارشان هستند + عکس

بیشتر بدانید : فیلم های ترسناک با موضوع ویروس های کشنده و دیوانه وار + عکس

بیشتر بدانید : جدیدترین فیلم های ترسناک 2020 + عکس

بیشتر بدانید : ترسناک‌ترین فیلم‌های کره‌ای؛ ببینید و جیغ بکشید! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: vigiato.net