جوان‌ ترین بازیگرانی که نامزد اسکار شده‌ اند! + عکس
اولین تجربه بازیگری جاستین هنری سال 1979 در فیلم «کریمر علیه کریمر» بود. که به خاطر این فیلم نامزدی بهترین بازیگر نقش...

کودکان نامزد جوایز اسکار

در این گزارش با بازیگران جوانی آشنا شوید که توانسته اند نامزد جوایز اسکار شوند.

بیشتر بدانید : کودکانی که نامزد و برنده اسکار شدند + عکس

شرلی تمپل در سن 6 سالگی 

 «شرلی تمپل» اولین حضورش در سینما را سال 1934 در سن سه سالگی با بازی در فیلم موزیکال «stand up» آغاز کرد.

شرلی تمپل
شرلی تمپل 

در همان سال او استعداد فوق العاده اش در بازیگری را در فیلم «چشمان روشن» (فیلم کمدی) به نمایش گذاشت و این موفقیتش ادامه پیدا کرد. او تا بحال جوایز زیادی برده است: از جمله جایزه Academy Juvenile در سال 1943، جایزه آکادمی‌Honoraryدر سال 1934، جایزه اسکار در سال 1935 و جایزه بازیگران Guild Life در سال 2000. او همچنین در نقش سفیر امریکا در غنا بین سال‌های 1974 تا 1976 فعالیت می‌کرد و همین طور بین سال‌های 1989 تا 1992 در چکوسلواکی.

جاستین هنری در سن 8 سالگی

اولین تجربه بازیگری جاستین هنری سال 1979 در فیلم «کریمر علیه کریمر» بود. که به خاطر این فیلم نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد. او اکنون به صورت حرفه ای در زمینه رسانه‌های دیجیتال فعالیت دارد.

جاستین هنری
جاستین هنری

جکی کوپر در سن 9 سالگی

جکی کوپر جوان ترین بازیگری بود که برای نقش اول نامزد اسکار شده است؛ او سال 1931 برای فیلم «اسکیپی» نامزد اسکار شد.

جکی کوپر
جکی کوپر

البته بعدها شرلی کوپر با کاندید شدنش در سن شش سالگی رکورد او را شکست. جکی کوپر سه بار ازدواج کرد که البته ازدواج سومش بالاخره موفق بود و تا آخر عمرش دوام داشت.

تاتوم اونیل در سن 10 سالگی

تاتوم اونیل کم سن ترین فردی بود که نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و این جایزه را هم برد. او سال 1974 برای بازی در «ماه کاغذی» این جایزه را گرفت. او بعدها در فیلم‌های موفق دیگری نیز بازی کرد.

تاتوم اونیل
تاتوم اونیل

زندگی خصوصی او نیز جنجال‌های زیادی داشته؛ زیرا هیچ کدام از خویشاوندان او در مراسم ازدواج تاتوم و شوهرش «جان مک انرو» شرکت نکردند. آنها در سال 1996 از هم جدا شدند.

کیشا کستل- هوگوز در سن 13 سالگی

کیشا بازیگر استرالیایی که در نیوزیلند متولد شده است او بازیگری را با فیلم «وال سواری» آغاز کرد. او در سال 2004 نامزدی آکادمی ‌اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

کیشا کستل هوگوز
کیشا کستل

بیشتر بدانید : کودکان نامزد اسکار کجا هستند و چه کار می کنند؟! + عکس

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ