کدام یک از ستاره‌ ها باهوش‌ تر هستند؟ + تصاویر
شما هم با دیدن فهرست زیر اعتراف می کنید که بعضی از افراد زیر در مقایسه با ستاره های دیگری که اغلب سعی می کنند جلب توجه کنند، می توانند الگوی بهتری باشند

سلبریتی های باهوش

با توجه به تصمیمات بدی که بعضی از ستاره ها در زندگی شان می گیرند، اغلب مردم فکر می کنند که ستاره ها IQ بالایی ندارند. ولی تحقیقات ما نشان داده اند که بسیاری از ستاره ها در واقع باهوش هستند و بعضی از آنها به دانشگاه های لیگ آیوی رفته اند یا عضو سازمان بین المللی منسا هستند.  رشته های دانشگاهی بعضی از آنها مهندسی و بعضی دیگر ادبیات انگلیسی است. شما هم با دیدن فهرست زیر اعتراف می کنید که بعضی از افراد زیر در مقایسه با ستاره های دیگری که اغلب سعی می کنند جلب توجه کنند، می توانند الگوی بهتری باشند.

بیشتر بدانید : باهوش ترین بازیگران هالیوود: از ناتالی پورتمن تا جودی فاستر + عکس

ناتالی پورتمن

پورتمن با معدل 4.0 از دبیرستان فارغ التحصیل شده و به دانشگاه هاروارد رفت و مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی گرفت. او زبان های عبری، فرانسه و ژاپنی را خیلی روان صحبت می کند.

کیت بکینسیل

او در دانشگاه آکسفورد، ادبیات و زبان های فرانسه و روسی خوانده است. او دوبار جایزه مسابقه نویسندگان جوان دبلیو. اچ. اسمیت را با داستان های کوتاه و شعرهایش برده است. او به زبان های آلمانی، روسی و فرانسه خیلی خوب صحبت می کند.

کیت بکینسیل
کیت بکینسیل

کوئنتین تارانتینو

با آنکه ترک تحصیل از دبیرستان یکی از احمقانه ترین کارهای او بوده است، ولی تارانتینو با IQ 160 عضو سازمان منسا است.

تارانتینو
تارانتینو

جودی فاستر

فاستر به عنوان دانش آموز ممتاز از دبیرستان فرانسه زبان لوس آنجلس فارغ التحصیل شد. او سپس به دانشگاه ییل رفت و با درجه عالی مدرک ادبیات گرفت. او زبان فرانسه را خیلی خوب صحبت می کند.

شارون استون

او که یکی از اعضای مشهور منسا است، در سن 15 سالگی در دانشگاه ادینبورو پنسیلوانیا ثبت نام کرد. IQ او 154 است.

مت دیمون

او که در دوره راهنمایی و دبیرستان همیشه معدل عالی کسب می کرد، در دانشگاه هاروارد رشته زبان انگلیسی خوانده است.

آلیشیا کیز

آلیشیا در سن 16 سالگی با معدل عالی از دبیرستان فارغ التحصیل شد. او بورس تحصیلی خود از دانشگاه کلمبیا را به خاطر دنبال کردن حرفه موسیقی اش پس داد.

آلیشیا کیز
آلیشیا کیز

 استیو مارتین

شاید او آدمی دیوانه و وحشی باشد، ولی احمق نیست. رشته دانشگاهی او فلسفه بوده است و حتی زمانی می خواست استاد دانشگاه شود. IQ او 142 است و یکی از اعضای منسا است.

شکیرا

شکیرا که IQ او 140 است، فقط یک صورت زیبا نیست، بلکه یک خواننده جذاب و باهوش است.

 کلیر دینز

او به مدرسه اعیانی دالتون در شهر نیویورک دبیرستان فرانسه زبان لوس آنجلس رفته است. او قبل از آنکه تحصیلاتش را بخاطر حرفه بازیگری رها کند، در دانشگاه ییل رشته روانشناسی می خواند.

 

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که در دانشگاه هاروارد تحصیل کردند

بیشتر بدانید : سلبریتی های بی سوادی که بدون تحصیلات مشهور شدند

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com