چرا نیکول کیدمن, جانی دپ و آنجلینا جولی از فیلم های خود بیزارند ؟
اگر چه بازیگران خود در انتخاب فیلم ها و نقش هایشان مختارند و می توانند نقشی را پذیرفته یا رد کنند، همه بازیگران سینما از تماشای فیلم های خود لذت نمی برند.

سوپراستارهایی که از تماشای فیلم های خود فراری هستند


جانی دپ

برخی از این بازیگران تماشای فیلم های خود را یک تجربه بسیار ناخوشایند می دانند که می توانند حتی دردناک و غبرقابل تحمل نیز باشد.
جانی دپ در مصاحبه ای با دیوید لترمن در سال 2009 و هنگام اکران فیلم «دشمن ملت» (Public Enemies) تایید کرد که هیچ یک از فیلم هایش را تماشا نمی کند حتی فیلمی که در آن زمان مشغول تبلیغات برای آن بود. وی در این باره چنین گفت:" از یک جهت، وقتی که کار من با یک فیلم تمام شود دیگر آن فیلم ربطی به من نخواهد داشت. تا جایی که بتوانم از آن دور می شوم... از دیدن خودم خوشم نمی آید". به گفته دپ، فرزندانش بسیار بیشتر از او فیلم هایش را دیده اند.

بیشتر بدانید : جانی دپ چگونه ثروت خود را به باد داد؟! + عکس

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بارها تاکید کرده است که علاقه ای به تماشای فیلم های خود ندارد. بعد از اتمام مراحل تولید فیلم «تحت تعقیب» (Wanted) وی هیچ گاه آن را تماشا نکرد. جولی در مصاحبه ای اعلام کرد که در کل تماشای فیلم را دوست ندارد حتی اگر فیلم با مشارکت خودش نیز ساخته شده باشد. وی در این باره چنین گفته است:" یکی دو تا از فیلم ها را اصلاً ندیده ام. بسیاری از آن ها را فقط یک بار دیده ام. من فرایند تولید آن ها را بسیار بیشتر از تماشایشان دوست دارم. راستش را بخواهید تماشای فیلم را دوست ندارم".

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن ادعا کرده که هنگام تماشای فیلم «استرالیا» و نقش آفرینی خود در آن بسیار مضطرب و نگران بوده است و تنها به خاطر کارگردان فیلم در مراسم افتتاحیه این فیلم در سینما حضور یافته است. همچنین وی گفته که هیچ یک از فیلم های دیگرش را ندیده است. وی در این باره چنین گفته است:"من معمولاً فیلم هایم را نگاه نمی کنم اما به خاطر بَز [کارگردان فیلم استرالیا] مجبور بودم این فیلم را ببینم. مولین روژ را نیز دیدم. در تمام طول دوران کارم تنها این دو فیلم را دیده ام".

بیشتر بدانید : جانی دپ با چهره جدیدش طرفدارانش را غافلگیر کرد! + عکس

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir