ستاره هایی که با کمک دیگران موفق شدند + عکس
به معرفی سلبریتی هایی می پردازیم که در مراحل سخت زندگی از دیگران کمک خواسته‌اند و به دلیل همین کمک‌ها موفقیت‌های بیشتری را در زندگی حرفه‌ای و شخصی تجربه کرده‌اند

سلبریتی های موفق از لیدی گاگا تا دِمی لواتو

زندگی سلبریتی‌ها فراز و نشیب‌های زیادی دارد و برخی این چهره‌های سرشناس روزگار سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند، سلبریتی‌ها نیز مانند سایر افراد نیاز به کمک دارند، انصافاً هم باید گفت درخواست کمک از سایرین برای بسیاری افراد کار ساده‌ای نیست، به‌خصوص سلبریتی‌ها که در مرکز توجه همگان قرار دارند.

در این بین چهره‌های سرشناسی را سراغ داریم که در مراحل سخت زندگی از دیگران کمک خواسته‌اند و به دلیل همین کمک‌ها موفقیت‌های بیشتری را در زندگی حرفه‌ای و شخصی تجربه کرده‌اند. در ادامه با فهرستی از چهره‌های سرشناسی که برای حل مشکلات از دیگران کمک گرفته‌اند با ما همراه باشید.

لیدی گاگا

روزگاری بود که لیدی گاگا احساس می‌کرد همه به او دروغ می‌گویند و درصدد سوء‌استفاده از وی هستند. این چهره سرشناس در آن زمان کسی را نداشت که به او برای پشت‌سر گذاشتن این بحران روحی تکیه کند.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,لیدی گاگا
لیدی گاگا

اینجا بود که لیدی گاگا اعتماد و صداقت را در آغوش مهربان مادرش پیدا کرد و از او کمک خواست. مادر لیدی گاگا نیز مانند هر مادر مهربان دیگری به دخترش کمک کرد تا دیدگاه بهتری بدست بیاورد و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

در‌واقع می‌توان گفت مادر لیدی گاگا بود که با روحیه دادن به دخترش زمینه موفقیت این سوپراستار دنیای موسیقی را فراهم کرد.

بیشتر بدانید : مکالمه لیدی گاگا و شاهزاده ویلیام برای مبارزه با بیماری های روحی+ تصاویر جالب

هالی بری

این چهره سرشناس هالیوود ازدواج نافرجامی داشت و در نتیجه سرخورده و گوشه‌گیر شد. به همین دلیل مدتی از هالی بری سبزه و رعنا در عالم هنر و سینما خبری نبود. تا اینکه برای درمان مشکلات روحی خود از متخصصین روان‌پزشک تراز اول کمک گرفت.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,هالی بری
هالی بری

خوشبختانه نتایج درمان‌های روانپزشکان نتیجه بخش بوده است و این روزها شاهد بازگشت همان هالی بری شاد و سرزنده‌ای قدیم به عالم سینما هستیم. هالی بری علاقه زیادی به تربیت فرزندانش دارد که این امر نیز یکی دیگر از دلایل بهبود روحی این بازیگر برنده اسکار است.

کریستن بل

کریستن بل، بانوی زیباروی هالیوود که حضورش در هر فیلمی هزاران مخاطب را راهی سینماها می‌کند مشکلات روانی مختلفی داشته است. مادر کریستن بل دخترش را در جریان مشکلات روانی سایر افراد خانواده بل قرار می‌دهد تا کریستن متوجه شود که این مشکلات ریشه ارثی دارد.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,کریستن بل
کریستن بل


در نتیجه کریستن بل برای حل مشکلات خود از روان‌پزشکان کمک می‌گیرد تا با پشت سر گذاشتن این مشکلات شاهد کریسن بل شاداب و جذابی باشیم که این روزها ستاره هر فیلم موفقی است.

التون جان

اگر اهل موسیقی باشید به احتمال زیاد التون جان افسانه‌ای را می‌شناسید، این خواننده بزرگ انگلیسی اعتیاد شدیدی به کوکائین پیدا کرد و برای درمان خود به هر دری زد اما تمامی درها به روی التون جان بسته بود تا اینکه یکی از دوستانش از دنیا رفت.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,التون جان
التون جان

مرگ دوستش باعث شد التون جان به خودش بیاید و متوجه شود که دو راه بیشتر در پیش‌رو ندارد، اینکه زندگی کند یا اینکه با مصرف کوکائین به سمت مرگ پیش برود. در نتیجه سِر التون جان زندگی را انتخاب کرد و از دوستانش برای ترک کمک گرفت.

التون جان در جایی گفته مسخره است انسان ۱۶ سال آزگار از کسی درخواست کمک نکند.

بیشتر بدانید : بازنشستگی «التون جان»

دِمی لواتو

دمی ۱۸ سال بیشتر نداشت که در اوج موفقیت قرار گرفت و همان‌گونه که می‌دانید موفقیت سکه‌ای است که دو روی خیر و شر دارد، از بخت بد روزگار قسمت شر موفقیت گریبان دمی لواتو زیباچهره را گرفت.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,دِمی لواتو
دِمی لواتو


این بانوی خواننده آمریکایی در دوران سخت زندگی خود دست کمک دوستان و آشنایان را رد نکرد و به لطف همین دوست‌‌ها بود که یک سال بعد شاهد هنرنمایی دمی لواتو بر روی صحنه بودیم.

لواتو در اجرای موسیقی در میان طرفدارانش مدعی شد که کمک گرفتن از دیگران هیچ اشکالی ندارد.

کریستن دانست

این بانوی پری‌چهره دنیای هالیوود از ۶ سالگی در پرده نقره‌ای سینماها حضور داشته است و چیزی بیشتر از ۲۵ جایزه معتبر را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. در این بین کریستن دانست هرگز از تیغ تیز منتقدین دور نبوده است و در برهه‌ای از دوران کاری خود به اندازه‌ای از وی انتقاد شد که روحیه‌اش کاملاً بهم ریخت.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,کریستن دانست
کریستن دانست


در نتیجه کریستن دانست برای بازیابی روحیه علی‌رغم اینکه می‌دانست نگاه تیز خبرنگاران دنبال وی است به مرکز درمانی مراجعه کرد و پس از بهبود دوباره شاهد درخشش این ستاره خوش‌سیمای هالیوودی هستیم.

دنی بونادوس

دنی بونادوس دوران جوانی و نوجوانی پر التهابی را پشت‌سر گذاشته و اعتیاد، بی‌خانمانی و زندان را تجربه کرده است اما علی‌رغم تمامی این مشکلات بونادوس ترجیح داد تا به دنبال موفقیت باشد و با کمک گرفتن از مربی مهارت‌های زندگی توانست راه و رسم زندگی را بیاموزد و راه خود را در میان چهره‌های سرشناس آمریکا پیدا کند.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,دنی بونادوس
دنی بونادوس

جالب است بدانید دنی بونادوس در حال حاضر برنامه بسیار پرطرفداری در رادیوی سیاتل اجرا می‌کند.

جی.کی رولینگ

اگر با دنیای سحر و جادوی هری پاتر آشنا باشید به احتمال زیاد جی.کی رولینگ را به عنوان خالق این مجموعه می‌شناسید. جی.کی رولینگ که این روزها پولش از پارو بالا می‌رود در اوایل بیست سالگی طلاق را تجربه کرد و با یک طفل کوچک آواره کوچه و خیابان شد.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,جی.کی رولینگ
جی.کی رولینگ


رولینگ در آن زمان هیچ آینده روشنی پیش روی خودش نمی‌دید و به همین دلیل از یک مرکز روان‌پزشکی کمک گرفت تا خودش را پیدا کند. جی.کی رولینگ سلانه‌سلانه پله‌های ترقی را طی کرد و با مجموعه کتاب‌های هری پاتر توانست امپراتوری بزرگی برای خودش دست و پا کند.

کاترین زیتا جونز

این بانوی زیباچهره عالم سینما در اوج موفقیت متوجه شد که بیماری دوقطبی نوع ۲ دارد، اما این بیماری باعث نشد زیتا جونز از زندگی عقب بکشد و پس از اینکه تمامی طرفداران را در جریان بیماری خودش قرار داد به یک مرکز درمانی مراجعه کرد.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,کاترین زیتا جونز
کاترین زیتا جونز


خوشبختانه پس از مدتی شاهد بهبود کاترین زیتا جونز زیبا بودیم و پس از مرخصی از مرکز درمانی وی به سرعت کار حرفه‌‌ای خود را ادامه داد و در ۲ فیلم سینمایی حضور پیدا کرد.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو زیبا و دوست‌داشتنی پس از تولد فرزند دومش در سال ۲۰۰۸ دچار افسردگی پس از زایمان شد، پالترو علاقه‌ای به مراجعه به مراکز درمانی نشان نمی‌داد تا اینکه به اصرار همسرش به روان‌پزشک مراجعه کرد و مدتی بعد نیز شاهد بهبودی این ستاره پرفروغ هالیوود بودیم.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,گوئینت پالترو
گوئینت پالترو

پالترو در صحبت‌هایی گفته است سخت‌ترین قسمت درمان بیماری افسردگی، قبول کردن این بیماری است. گوئینت پالترو که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد پس از بهبود در چیزی حدود ۸ فیلم سینمایی بازی کرده است و در آینده نیز شاهد درخشش این ستاره خواهیم بود.

جنیفر آنیستون

این ستاره زیباروی هالیوود در جایی گفته است اگر قرار باشد دوباره به ۳۰ سالگی بازگردد، به خودش در آن سن و سال حتماً توصیه می‌کند که به روانشناس مراجعه کند. وی در ادامه تأکید کرد که مراجعه به روانشناس کمک‌های زیادی به انسان می‌کند و توصیه کرده است اگر از زندگی رضایت ندارید حتماً با مراجعه به روانشناس آینده‌ای روشن را برای خود ترسیم کنید.

سلبریتی,سلبریتی موفق,ستاره هالیوود,هنرمندان و بازیگران,چهره های سرشناس موفق,جنیفر آنیستون
جنیفر آنیستون


در این قسمت به پایان فهرست چهره‌های سرشناسی رسیدیم که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه جالبی در این زمینه دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان تجربه‌های مفید خود قرار دهید.

بیشتر بدانید : سلبریتی های بی سوادی که بدون تحصیلات مشهور شدند

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که بیشترین درآمد را دارند : از جورج کلونی تا دواین جانسون

بیشتر بدانید : ستاره‌های فوتبال در سینما؛ موفق یا ناموفق؟!

بیشتر بدانید : معروف ترین ستاره های هالیوودی که الکل و مواد مصرف نمی کنند: از جنیفر لوپز تا...



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir