کایرا نایتلی
از زمانی که سه ساله بودم دلم می خواست بازیگر شوم و برای یک مدت طولانی ، بازیگری همه چیز زندگی من بود. اما به نظرم اگر انسان هرچه بزرگتر می شود....

                                                         
  کایرا نایتلی دوست ندارد برای همیشه یک بازیگر باقی بماند و ترجیح می دهد شغلی داشته باشد که به او اجازه بدهد زمان بیشتری را در خانه سپری کند.
ستاره "دزدان دریایی کارائیب " که در سال ۲۰۰۲ با فیلم " مثل بکهام شوت بزن " مشهور شد ، اعتراف کرد که دوست ندارد حرفه بازیگری را تا آخر عمرش ادامه بدهد و دلش می خواهد این حرفه را کنار بگذارد و کاری را انتخاب کند که به او اجازه بدهد اوقات بیشتری را در خانه سپری کند.

او گفت:"به نظر من ضرورتی ندارد برای همیشه همین کار را انجام دهم .من بازیگری را دوست دارم زیرا این حرفه به من اجازه می دهد متفاوت باشم و چیزهای مختلفی را تجربه کنم اما انجام این کار برای همیشه خسته کننده است."
"من ترجیح می دهم شغلی داشته باشم که بتوانم اوقات بیشتری را در خانه ام بگذرانم و یک زندگی اجتماعی داشته باشم.اگر اینطور شود خیلی خوب است . اما به همین اندازه من عاشق کارم هستم و احساس می کنم خیلی خوش شانسم که توانسته ام چنین شغلی بدست بیاورم.اما نمی دانم تا آخر عمر اینکار را انجام خواهم داد یا نه .

کایرا اعتراف کرد که نمی داند اگر حرفه بازیگری را کنار بگذارد چه کاری انجام خواهد داد.
او در ادامه مصاحبه خود با مجله امپایر گفت:"دقیقا" نمی دانم که اگر حرفه بازیگری را رها کنم ، چه کاری انجام می دهم ."
" از زمانی که سه ساله بودم دلم می خواست بازیگر شوم و برای یک مدت طولانی ، بازیگری همه چیز زندگی من بود. اما به نظرم اگر انسان هرچه بزرگتر می شود نظرش درباره کارها و مسائل مختلف زندگی تغییر نکند ، خیلی وحشتناک است.دارم شبیه افرادی حرف می زنم که ۵۰ ساله هستند اما فکر می کنم همه از خودشان این سئوال را می پرسند که آیا برای همیشه این کار را انجام خواهم داد؟"


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: aftabir.com


مطالب پیشنهادی:

فیلم 18 میلیون دلاری جسیکا بیل، در انتظار اکران بین المللی +عکس
عکس های جدید از مجموعه «گرگ و میش: سپیده دم/ قسمت2»
پای «مرد آهنی» آسیب دید! +عکس
اولین عکس از خانواده خون آشام‌ها در مجموعه جدید گرگ و میش!
کریستین استوارت و رابرت پتینسون در پوسترهای زیبای مجموعه جدید «گرگ و میش» +عکس