کار خیر خانم بازیگر پس از طلاق گرفتن از همسرش!!
 امبر هرد پس از جدایی از همسرش جانی دپ تمام مبلغی که بخاطر طلاق از جانی دپ بدست آورده بود به خیریه های مختلف بخشید.

جدایی امبر هرد و جانی دپ

 امبر هرد بازیگر سرشناس سینمای آمریکا تمام هفت میلیون دلاری را که پس از طلاق از جانی دپ به دست می‌آورد به خیریه‌های مختلف می‌بخشد.
این بازیگر 30 ساله اعلام کرد که مبلغ حاصل از توافق برای جدایی از جانی دپ را به صورت مساوی میان اتحادیۀ آزادی‌های شهروندی آمریکا و بیمارستان‌های کودکان در شهر لس‌آنجلس اهدا خواهد کرد. هرد اعلام کرد که کمک مالی به اتحادیۀ آزادی‌های شهروندی آمریکا برای مبارزه با خشونت علیه زنان اختصاص خواهد یافت.

او در این باره گفت: «همانطور که پیش از این توضیح داده بودم به دست آوردن پول نقشی در تقاضای من برای جدایی از جانی دپ ندارد و هیچ‌گاه نداشته است. این پول تنها از این جهت برای من اهمیت داشت که با اهدای آن به خیریه به کسانی که توان دفاع از خودشان را ندارند، کمک کنم.»

جانی دپ هنوز هیچ واکنشی به این اظهارات امبر هرد نشان نداده است. این زوج سرشناس سه‌شنبۀ گذشته برای جدایی به توافق رسیدند.

آن‌ها پس از 15 ماه زندگی مشترک و چند هفته جنجال رسانه‌ای به این توافق دست یافتند. ماجرای این جدایی زمانی جنجالی شد که هرد بازیگر «عشای سیاه» را به اعمال خشونت و آزار جسمی متهم کرد و در نقطه مقابل جانی دپ ادعا کرد که هرد برای دست یافتن به سود مالی و اخاذی از او این اتهامات را مطرح می‌کند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir