سریال مردگان متحرک با استقبال بی نظیر بازگشت
اولین قسمت فصل هفتم سریال مردگان متحرک The Walking Dead با استقبال بی نظیر طرفدارانش همراه شد.

استقبال از سریال مردگان متحرک The Walking Dead

اپیزود افتتاحیه فصل هفتم سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) یکشنبه گذشته (23 اکتبر) از شبکه تلویزیونی «ای ام سی» (AMC) روی آنتن رفت و 17 میلیون نفر بیننده امریکایی را پای گیرنده‌هایشان نشاند.

اگرچه استقبال مخاطبان از فصل جدید سریال زامبي‌ها چشمگیر بوده است، اما اپیزود افتتاحیه نتوانست رکورد تازه‌ای به ثبت برساند و عنوان پرمخاطب‌ترین اپیزود سریال همچنان در اختیار افتتاحیه فصل پنجم با 17.29 میلیون نفر بیننده است.

به گزارش «ددلاین»، احتمالا یکی از دلایل استقبال گسترده هواداران و مخاطبان سریال از اپیزود افتتاحیه فصل هفتم، فرار از خطر لو رفتن داستان در شبکه‌های اجتماعی بوده است.  متوسط شمار بینندگان فصل جدید در مقایسه با فصل ششم از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده و چنین رشدی برای سریالی که هفتمین فصل از آن روی آنتن می‌رود، اتفاقی کم‌سابقه به شمار می‌رود.

افتتاحیه فصل هفتم نیز جنجال‌ها و حواشی خودش را به همراه داشته است، از جمله انتقاد شدید از صحنه‌های بیهوده خشونت‌آمیز و پوچ‌گرایی محض داستان، آن‌هم در مورد سریالی مانند «مردگان متحرک» که اصلا با محوریت زامبی‌های آخرالزمانی به تصویر کشیده شده است.

همان‌طور که قبلا نیز اعلام شد، شبکه ای ام سی با ادامه و ساخت فصل هشتم سریال پرطرفدار خود موافقت کرده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir