آقای دوربینی بازیگر سعید سهیلی شد؟!+ واکنش تند سعیلی به رفتار قرائتی
انتشار فیلمی که در آن حجت الاسلام محسن قرائتی فردی به نام آقای دوربینی را از محفلش اخراج میکند با واکنشهای فراوانی در فضای مجازی روبرو شده و حتی عزت الله ضرغامی رییس سابق صداوسیما از جانب قرائتی در این باره عذرخواهی کرده است.

من با مهر و افتخار ایشان را برای اولین فیلمم به جلوی دوربین دعوت و به این دعوت مباهات میكنم!

سعید سهیلی کارگردانی که کمدیهای «گشت ارشاد» را در کارنامه دارد واکنش جالبی به اخراج آقای دوربینی نشان داده و آن هم دعوت از دوربینی برای ایفای نقش در فیلم تازه اش! با احتساب آن که سهیلی مترصد تولید فیلم «ژن خوک» است هیچ بعید نیست که آقای دوربینی بازیگر این فیلم شود.

سهیلی نوشته است:
آقای قرائتی پرخاش ممنوع ، با خشم فرمودید كه این آقا را بیرون كنید… چرا كه حواس مرا پرت میكند ، یك لحظه حواس پرتی و این همه عصبیت؟!!! پس ما چه كنی ؟ مردم چه بگویند بابت سالهایی كه شما و امثال شما حواسشان را پرت كرده اید؟ اگر شما پیر و حواستان پرت شده و اوایل انقلاب را از یاد برده اید، مردم حواسشان جمع است و خوب به یاد دارند، سالهایی كه شما بیشتر از ایشان عشق دوربین بودی ، اگر الان نیستید چون میلیون ساعت فیلم از شما ضبط و پخش شده، بایدم كه از دوربین سیر شوید… همانطور كه ما از چهره شما سیر شده ایم، شما با پرخاش ایشان را به پشت دوربین ، به زیر پایه دوربین تبعید، اما من با مهر و افتخار ایشان را برای اولین فیلمم به جلوی دوربین دعوت و به این دعوت مباهات میكنم. دوباره تكرار میكنم؛ خشم و پرخاش ممنوع!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : واکنش ها به ماجرای برخورد قرائتی با آقای دوربینی/ قرائتی عذرخواهی کرد+ عکس/ فیلم

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir