جناب خان به خندوانه بازخواهد گشت؟
با توجه به آغاز سری جدید برنامه «خندوانه» پس از ماه صفر و افت این برنامه در سری قبلی، سازندگان این برنامه برای حضور دوباره جناب‌خان در برنامه وارد مذاکره با صاحب این عروسک شده‌اند.

مذاکرات با مالک جناب خان از سر گرفته شد

طی روز‌های اخیر طرفین (سعید سالارزهی و سیدعلی احمدی) جلسات متعددی با هم برگزار کرده‌اند و تا به حال درباره مسائل مالی به توافق نزدیک شده‌اند. مشکلات تا حد بسیاری حل شده و هر دو طرف امیدوارند بتوانند باز هم این برنامه را به روز‌های موفقیت و اوج خود نزدیک کنند.

سال ۹۴ و در فصل دوم برنامه «خندوانه» به طراحی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد فرحانی، عروسکی بنفش رنگ با نام جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی که از مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» آمده بود به یکی از کاراکتر‌های اصلی این برنامه تبدیل شد.

تا جایی که اغلب مخاطبان دیگر خندوانه را به خاطر حضور جناب خان تماشا می‌کردند. این روند ادامه داشت تا اینکه صاحب اصلی این عروسک به فکر گرفتن حق خود از این عروسک افتاد و طی شکایاتی که از این برنامه داشت، باعث شد تا این عروسک در فصل چهار خندوانه حضور نداشته باشد و در همان زمان تهیه کننده‌ها درباره مسائل مالی بار‌ها با هم گفت‌وگو کردند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

خندوانه برای اینکه خلاء جناب خان را پر کند، در فصل چهار به سمت چهار عروسک رفت که بازخورد مثبتی از آن‌ها نگرفت و برنامه را با استفاده از شیوه‌های دیگر ادامه داد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com