عکس العمل عجیب همسر جکی چان بعد از ماجرای خیانت و بچه دار شدنش!!
جکی چان به تازگی در کتابی که در مورد زندگی اش منتشر کرده در مورد خیانتی که سالها پیش در حق همسرش کرده و عکس العمل جالب و غافلگیرانه او توضیح داده است

 ماجرای خیانت جکی چان در کتاب Never Grow Up


جکی چان بازیگر، کارگردان و ستاره رزمی‌ کار هنک‌ گنکی به تازگی کتاب زندگی نامه اش به نام هرگز بزرگ نشو Never Grow Up را منتشر کرده است و در آن در مورد تمام حقایق شرم آور و تاریکی های زندگی و کاری خود به تفصیل سخن گفته است.

او در یکی از اعترافاتش از خیانت به همسرش و رابطه نامشروع با Elaine Ng و به دنیا آمدن یک فرزند دختر پرده برداشته، زمانیکه با همسرش Joan Lin زندگی می کرده است.  او و همسرش که بازیگری اهل تایوان است سال 1982 ازدواج کردند.

این بازیگر در مورد آن روزها در کتابش صحبت کرده است. جکی چان در مورد روزی صحبت می کند که رسانه ها روابط و خیانت او را فاش کردند. او می گوید: من می خواستم به جوآن زنگ بزنم، اما نمی دانستم چه بگویم. من نمی توانستم به او توضیح بدهم. این کار اشتباهی بود که نمی توانستم با معذرت خواهی و اظهار تاسف آن را حل و فصل کنم.

جکی چان,همسر جکی چان,Joan Lin,خیانت
جکی چان و همسرش در جوانی




جکی چان که اکنون 64 سال دارد اعتراف می کند که به اشتباه بودن رفتارش واقف بوده و فکر می کرده که او همسرش لین مجبور هستند از هم جدا شوند. اما همسرش با واکنش عجیبش او را غافلگیر کرد!

Joan Lin  که در یک جای دورافتاده سر لوکیشن بود بعد از افشا سازی خبر توسط روزنامه ها به همسرش زنگ زد و وقتی جکی چان از او پرسید که ایا روزنامه ها را دیده است به آرامی جوابش را داد.

جکی چان,همسر جکی چان,Joan Lin,خیانت
جکی چان و همسرش Joan Lin در گذر زمان




Joan Lin  به جکی چان گفت: لازم نیست توضیح بدهی. من نمی خواهم تو به آن زن صدمه بزنی، م همین طور نمی خواهم آن زن به ما صدمه بزند. اگر به من یا پسرمان نیاز داری، این را نشان بده و سر حرفت بمان. ما هم ازت حمایت می کنیم.  من می دانم تو الان احساس ناراحتی و عذاب وجدان داری. پس نگران من نباش، من حالم خوب است. تو باید مشکلاتت را حل کنی.

جکی چان می گوید: بعد از این مکالمه شروع به گریه کرده است. و با تصویر خودش در آینه صحبت کرده است.
این بازیگر و کارگردان در اینه به خودش می گوید: تو یک شوهر واقعی هستی! تمام این سال ها سعی کردی خودت را از او دور کنی و او کاملا با فکر باز با تو برخورد
کرد.

او به یک خودشناسی رسید.

من رفتار خیلی بد و نادرستی داشتم و الان مجبورم آن ر درست کنم.
جکی چان چند روز بعد به خانه برمیگردد و از خانواده می خواهد با هم صحبت کنند. اواز همسر و پسرش جایسی Jaycee ،که اکنون 36 سال دارد، به خاظر اشتباهش عذرخواهی می کند.

جکی چان,همسر جکی چان,Joan Lin,خیانت
جکی چان و همسر  و پسرش




این ملاقات فرصت خوبی برای آنها بود تا در مورد ناراحتی هایشان صحبت کنند و این بازیگر بعد از این اتفاق سعی کرد مشکلات خود با همسرش را حل کند.
این بازیگر رزمی کار در ادامه عنوان کرد: بعد از این اتفاق من بیشتر از قبل همسرم را درک می کردم، و بیشتر به او احترام می گذاشتم، او زنی قوی است، در خیلی از موارد حتی قوی تر از من.

در ماه آپریل مجله گزارشی از دختر نامشروع این بازیگر بین المللی Etta Ng، که اکنون نوجوان شده است، تهیه کرد، او اکنون بی خانمان است و با شوهرش زیر یک پل زندگی می کند.

او در مورد پدرش می گوید: او پدر من نیست، من هیچ حسی به او ندارم. او فقط از نظر بیولوژیکی پدرم است اما در زندگی من جایی ندارد!

Elaine Ng,جکی چان,خیانت,

Etta Ng دختر نامشروع جکی چان و مادرش

 

بیشتر بدانید : جکی چان: کودک یتیمی که تا پای مرگ رفت!! + عکس کودکی

بیشتر بدانید : فاش شدن رازهای تلخ و شرم آور در مورد سوپراستار معروف!!



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ