ممنوعیت سامی یوسف رفع شد!
مدیر روابط عمومی سیما در گفتگویی ممنوعیت سامی یوسف را رد کرده و آن را «شیطنت برخی در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی» دانسته است.

توضیحاتی درباب ممنوع التصویری سامی یوسف

چندی قبل خبری مبنی بر ممنوعیت پخش آثار سامی یوسف خواننده ایرانی ساکن انگلستان از رسانه ملی شنیده شده بود و حتی سامی یوسف را به واکنش واداشته بود.

با این حال مدیر روابط عمومی سیما اما در گفتگویی این ممنوعیت را رد کرده و آن را «شیطنت برخی در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی» دانست.

داوود نعمتی‌ انارکی گفته است: «چندی پیش تصویری بی‌نام‌ و نشان از یک نامه غیررسمی منتشر شد که در آن آمده بود صداوسیما استفاده از آثار سامی یوسف، خواننده ایرانی‌تبار، را ممنوع کرده است. آن تصویر و آن نامه غیررسمی که نه سربرگ و نه مهر و امضا دارد، واقعیت ندارد».

او گفته است: «پخش آثار ایشان محدود بود و به‌طور مداوم و گسترده از رسانه ملی روی آنتن نمی‌رفت که حالا با عدم پخش آن در مقاطعی اتفاق خاص و گسترده‌ای صورت گرفته باشد و بخواهد موج ایجاد کند».

سامی یوسف به‌تازگی در سفری به ایران، آهنگ تیتراژ پایانی فیلم “محمد(ص)” پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، به ‌کارگردانی مجید مجیدی، را خوانده بود.

اخیرا یک آلبوم موسیقی پاپ با صدای بابک رادمنش پدر سامی یوسف نیز به صورت گسترده در کشور توزیع شده که سامی در یکی از قطعات آن به عنوان همخوان پدر را یاری می کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir