یادداشت بنیامین درباره اجرای کنسرت در دوبی!
«بنیامین بهادری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان با همراهی گروهش،شنبه بیست و ششم دی ماه در شهر دبی به روی صحنه خواهد رفت.

استقبال زیاد اولین کنسرت بنیامین بهادری در دوبی

بنیامین که ۲۸ و ۲۹ دی ماه در کرمانشاه کنسرت خواهد داشت، شنبه بیست و ششم دی ماه در سالن مدینت تیه‌تر دبی به روی صحنه می‌رود و پس از اجرا سریعا به کشور باز خواهد گشت تا طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در شهر کرمانشاه حاضر شود.

بنیامین بهادری درباره استقبال مردم از کنسرت دبی و همچنین دلیل حضورش در کشور امارات در بحبوحه جدال سیاسی کشورهای عربی با کشورمان، در صفحه شخصی‌اش چنین نوشته است:

«دیروز اومدیم دبى، فردا هم تو این شهر کنسرت داریم، جالبه که براى اولین بار تو این همه کنسرت هاى خارجى، احتمالاً کار به سانس دوم کشیده میشه، حتى اگه به دلایل فنى و زمانى تمدید نشه همین موضوع هم حال آدم رو خوب مى کنه، شاید بعضى دوستان فکر کنند که اگه یه وقت دیگه برگزار میشد بهتر بود که البته شرایط جدید بعد از برنامه ریزى و اعلام این کنسرت بود. اینکه ما به خاطر دولت یا حکومت کشورهاى دیگه این کنسرت ها رو اجرا نمى کنیم بلکه فقط و فقط و فقط به خاطر دل هموطن هاى عزیزمون که تو همه جاى دنیا هستند مى ریم تا هم اون ها رو خوشحال کنیم و هم ترانه هاى عاشقانه فارسى مون رو با صداى بلند در تمام جهان طنین انداز کنیم. اتفاقاً به نظر من تو یه همچین موقعیت هایى هست که ملت ها مى تونن هویت، عزت و اعتماد به نفس خودشون رو با کمال احترام و آرامش به بقیه مردم جهان ثابت کنند.

بیا تا گل برافشانیم و مى در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحى نو دراندازیم
اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقى به هم سازیم و بنیادش بَراندازیم.»

شایان ذکر است که بنیامین چند سال پیش هم در شهر دبی روی صحنه رفته بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musiceiranian.ir