خودکشی تتلو روی استیج در شب تولدش
امیر تتلو که پیش تر خبر لغو کنسرتش را داده و گفته بود این اجرا دیرتر انجام خواهد شد، در کانال یوتیوب خود گفت شب کنسرت جلوی هوادارانش خودش را با تفنگ خواهد کشت 

جنجال جدید امیر تتلو؛ نظرسنجی برای تاریخ خودکشی!

تتلو (امیرحسین مقصودلو) خواننده پرحاشیه ایرانی این بار هم با حرف های عجیبش خبرساز شد. او برای روز مرگ خود نظرسنجی گذاشت و از هوادارانش خواست نظر بدهند که آیا روز تولدش یعنی ۳۰ شهریور را به عنوان روز مرگش انتخاب کند، یا ۲۹ مهر، روز صادرات!

بیشتر بدانید : تتلو: قصد خودکشی دارم!

نظرسنجی امیر تتلو برای روز مرگش 

تتلو مدعی شد یا خودش برای مرگ خودش دست به کار خواهد شد و یا یک نفر با ماسک باید این کار را انجام دهد. او در صحبت های خود در یوتیوب گفت:

«اگرم روتون نشد واسه کشتن امیر تتلو بیاین جلو، به مسئولین برگزاری کنسرت بگین من می‌ خوام تو پروژه تفنگ طلایی شرکت کنم! کار جمعه! اگرم نخواستین صورتتون معلوم شه می‌ تونین صورتتونو کامل بپوشونین و بیاین رو استیج. ببینم یه قاتل اندازه ما پیدا می‌ شه؟»

تتلو همچنین گفت:

«می‌نویسم امضا می‌کنم، ویدئو می‌گیرم میدم به خودش و خانواده‌ش که این کار با رضایت خودمه که هیچ مشکلی هم براش پیش نیاد بعد از مرگِ ما.»

او بارها به «پروژه تفنگ طلایی» خود اشاره کرد و گفت:
«پروژه تفنگ طلایی شوخی و بچه بازی نیست! با دقت تصمیم بگیرین! من اهل لب و دهن نیستم! تصمیمتون اجرا میشه! با دقت تصمیم بگیرین! فقط هم امروزو فردا وقت دارین. این دفعه وقتی رای میدین باید پاشم وایسین بلیط هم بخرین بعد نگین شما نکشتین! این بار تاریخ شاهده! تمام کامنتاتون و رای گیریا و پستا اسکرین رکورد موجوده. یک بار برای همیشه باید تاریخ بفهمه همه چیو به شوخی گرفتن یعنی چی! باید بفهمه چیزایی که راحت به دست میان، ممکنه خیلی راحت و با یه شلیک اونم با تفنگ طلایی از دست برن!»

تتلو سپس در ویدیوی دیگری که در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشت در حال طلایی کردن نقش اسلحه ای که روی سرش تتو شده دیده شد و گفت مثل اینکه قرار است این اتفاق ۳۰ شهریور بیفتد، چون به غیر از نظرسنجی یوتیوب، عده زیادی در حال خرید بلیت این روز هستند و با این کار پروژه تفنگ طلایی را امضا می‌کنند.

تتلو پس از آن در اینستاگرام با انتشار عکسی از یکی از ویدیوکلیپ های خود نوشت:
مثل اینکه باید آماده شیم واسه سی شهریور. وقتشه این صحنه واقعی بشه اونم جلوی چشماتون رو استیج.»

این صحبت ها از سوی عده زیادی از کاربران بازارگرمی جدید تتلو برای جذب مخاطب تلقی شده است.

پیشتر امیر تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرده بود کنسرت شهریور ۱۴۰۱ در ترکیه را لغو کرده و قرار نیست پول بلیت های خریداری شده را نیز به مردم بازگرداند. او مدعی شد نمی‌تواند پول بلیت ها را برگرداند و هواداران باید در تاریخ جدید که حوالی مهرماه اعلام شده به کنسرتش بیایند. علت عدم بازپرداخت بلیت ها از سوی تتلو پرداخت پول سالن و تمرین و هزینه های جانبی عنوان شد.

 

بیشتر بدانید : گفتگویی جنجالی با امیر تتلو از خانواده و زندگی شخصی‎اش!

بیشتر بدانید : عکس های عاشقانه سحر قریشی و تتلو در چهارشبه سوری !

بیشتر بدانید : سحر قریشی و تتلو، ازدواج در ترکیه و سایت های شرط بندی: واقعیت ماجرا چیست؟

بیشتر بدانید : چرا تتلو از دنیای موسیقی خداحافظی کرد؟ + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com