کنسرت های محمد علیزاده لغو شد! + جزئیات بیشتر
به دلیل بستری شدن محمد علیزاده در بیمارستان، کنسرت‌های این خواننده پاپ در سنندج و کرمانشاه برگزار نمی‌شود.

کنسرت های محمد علیزاده در کرمانشاه و سنندج برگزار نخواهند شد!

 صدرالدین حسین‌خانی (مدیر شرکت موسیقی «ایران گام») درباره وضعیت محمد علیزاده گفت:
به دلیل بستری شدن محمد علیزاده در بیمارستان، کنسرت‌های ایشان در روز یکم شهریور در سنندج و در 4 و 5 شهریور در کرمانشاه لغو شد.

حسین‌خانی در مورد آخرین وضعیت پزشکی این خواننده موسیقی پاپ گفت:
آقای علیزاده در سفری که اخیراً برای برگزاری کنسرت به اصفهان داشتند؛ به دلیل تغذیه ناسالم، ویروسی وارد بدنشان شده که کاملاً عفونی بوده است، از دیروز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند و هنوز نتیجه کامل آزمایش‌ها را دکترها دریافت نکرده‌اند و تا غروب امروز نتایج را به ما اطلاع می‌دهند. ولی صحبت‌هایی که پزشکان داشته‌اند آقای علیزاده حداقل نیاز به 8 تا 10 روز استراحت مطلق دارند و بایستی تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار بگیرند تا به امید خدا سلامتی خودشان را به دست بیاورند. جای نگرانی خاصی نیست و این خیلی طبیعی است؛ میکروبی وارد بدنشان شده است و اگر پزشکان نوع آن را سریع تشخیص بدهند؛ خیلی سریع با آن داروهایی که موجود است سلامتی‌شان را به دست می‌آورند. بعد از جلسه‌ای که با دکترها خواهیم داشت؛ اخبار کامل را به امید خدا تا آخر امشب، مردم عزیز را در جریان آن قرار می‌دهیم.


وی در مورد برگزاری کنسرت‌های محمد علیزاده در روزهای 11 و 12 شهریور ماه جاری در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت:
برگزاری این کنسرتها مشکلی نخواهد داشت و با پزشکان معالج آقای علیزاده صحبت کردیم، گفتند که شدت ضعف بدنی ایشان در دو سه روز آینده به امید خدا برطرف خواهد شد و سلامتی خودشان را به دست بیاورند؛ ولی برای اینکه بتوانند این میکروب در بدنشان نماند و آن را ریشه‌کن کنند، به همین دلیل می‌گویند که بایستی تحت مراقبت باشند و نیاز به این دارند که داروها سر ساعت و خیلی دقیق مصرف بشوند و حساسیتی که خودمان داریم دکترها صلاح دیدند که در بیمارستان بستری باشند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir