کنسرت گروه پلاریس با خوانندگی بهنوش بختیاری + عکس و توضیحات
بهنوش بختیاری به عنوان خواننده همراه با گروه «پلاریس» روی صحنه خواهد رفت.

شغل جدید بهنوش بختیاری

کنسرت گروه ستاره قطبی با حضور بهنوش بختیاری به عنوان خواننده روزهای پنجشنبه چهارم و جمعه پنجم مرداد ساعت 14 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.


 بهار ایلچی (سرپرست گروه ستاره قطبی Polaris) در مورد کنسرت چهارم و پنجم مرداد این گروه در تالار وحدت توضیح داد:

ما مانند اجراهای قبلی‌مان با چند خواننده کار می‌کنیم که به زبان‌های فارسی، هندی، انگلیسی، فرانسوی و عربی آواز می‌خوانند و همین‌طور آوازهای فولکلور به زبان‌های کردی، لری، آذری، جنوبی و... این خوانندگان شامل خودم، بهنوش بختیاری، مهشید مولایی، مینا دریس، نگین رشیدی، رایسا آوانسیان، کیانا کرمانیان و احتمالا تعدادی دیگر خواهند بود. ارکستر ما 12 نفره است با حضور نوازندگانی که همگی تحصیلات آکادمیک موسیقی دارند.

او در مورد همکاری با بهنوش بختیاری توضیح داد:
همکاری ما با بهنوش بختیاری تقریبا از دو سال پیش در قالب تمرین شروع شده و او قرار است در کنسرت چهارم و پنجم مرداد برای اولین بار روی صحنه بیاید.

بهنوش بختیاری خواننده گروه پلاریس شد, خوانندکی بهنوش بختیاری, بهنوش بختیاری, گروه پلاریس
بهنوش بختیاری خواننده گروه پلاریس شد


ایلچی در مورد مشکلات بانوان برای اجرای کنسرت گفت:

سالن‌هایی که بانوان می‌توانند در آن‌ها روی صحنه بروند بسیار محدود است؛ یکی فرهنگسرای نیاوران و دیگری تالار وحدت. جز این‌ها اجازه اجرا در سالن دیگری به بانوان داده نمی‌شود و مسئله اصلی اینجاست که با توجه به عدم اجازه به آقایان برای ورود به محل برگزاری کنسرت بانوان حتی پیش از اجرا و کمبود و گاهی نبود مسئولان فنی زن، در قسمت‌های مختلف اعم از نورپردازی، صدابرداری و استفاده از امکانات ماشینری سالن عملا نمی‌توان از هیچکدام از این‌ها مخصوصا در تالار وحدت که واجد این امکانات است، استفاده کرد. چون عملا هیچ مسئول فنی زنی حضور ندارد تا به عنوان مثال اگر خواستید خواننده‌تان روی سن راه برود و جابجا بشود نور را همراه با او حرکت دهد. از آن بدتر، ساعت وحشتناکی است که برای کنسرت بانوان درنظر گرفته می‌شود، قبل‌تر 15 تا 17 بود و ما با هر زحمتی که بود خودمان را وفق داده بودیم اما حالا شده است 14 تا 16. اینکه زنان لطف می‌کنند و در این ساعت به تماشای کنسرت بانوان می‌آیند واقعا قابل تقدیر است.

او در مورد عدم حضور متصدیان فنی زن تصریح کرد:
در قسمت نور و صدا دو نفر هستند که به ما کمک می‌کنند ولی برای حرکت دادن سِن و استفاده از امکانات ماشینری هیچ کسی نیست و صرفا سِنی را که از قبل نهایتا یک بخشش را کمی بالاتر برده‌اند و سطحی متقاطع درست کرده‌اند در اختیارمان می‌گذارند و خودمان امکان هیچگونه جابه‌جایی سطوح را در اختیار نداریم. یعنی اگر طرحی هم داشته باشید امکان اجرایی کردنش نیست.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir