از اعتراف تلخ مدونا درباره آرزوی فرزندانش، تا رکوردی که با مادام ایکس زد
مدونا، فوق ستاره موسیقی جهان، اعتقاد دارد که اگر او مادر فرزندانش نبود، آن ها با چالش های کمتری روبرو می شدند

 مدونا: فرزندانم آرزو می‌کنند مادرشان نبودم!

مدونا در مصاحبه ای که جمعه شب در برنامه ی مشهور گراهام نورتون داشت گفت که بچه هایش آرزو داشتند که مادرشان معروف نبود.

این خواننده ۶۰ساله افزود: "آن ها آرزو می‌کنند که من مدونا نبودم چون اگر من مادرشون نبودم چالش های کمتری تو زندگی داشتند."

مدونا ۶فرزند دارد: لوردس ۲۲ساله، روکو ۱۸ساله، دیوید و مرسی ۱۳ساله  و استر و استل دوقلوهای ۶ساله که آن ها در سفر به مالاوی آفریقا به فرزندی قبول کرد. به گزارش نوا، او که ادعا می کند همیشه برای خانواده وقت می گذارد، مادر یک فوتبالیست به حساب می آید چرا که دیوید ۱۳ساله اخیرا توسط تیم پایه آکادمی بنفیکا پرتغال جذب شده است.

مدونا گفته که فرزندش از شهرهای تورین و بارسلونا هم پیشنهاد داشته اما علاقه ای به زندگی در آن شهرها نداشته است: "بهتر بود که به صنعت موسیقی میومد چون من هیچی از فوتبال نمیفهمم و فقط زمانی فوتبال میبینم که دیوید بازی می کند؛ حتی وقت هایی که به عنوان بازیکن ذخیره روی نیمکت می نشیند، من سراغ گوشی میرم!"

مدونا با "مادام ایکس" رکورد زد

مدونا خواننده مشهور آمریکایی چهاردهمین آلبوم خود را با عنوان "مادام ایکس" منتشر کرد و با انتشار آن رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت. این آلبوم به سرعت در صدر جدل پرفروش‌ترین آلبوم‌های آمریکا قرار گرفت.

"مادام اکس" شامل ۱۳ آهنگ در سبک‌های لاتین، ورلد بیت، ترپ و آرت‌پاپ است. مدونا که چندی پیش به پرتغال رفته و در شهر لیسبون زندگی می‌کند، در این آلبوم با گروهی از هنرمندان مشهور اروپایی همکاری داشته و به زبان‌های انگلیسی، اسپانیولی و پرتغالی می‌خواند. این ستاره بزرگ موسیقی در این آلبوم با مالوما، کوآو، سوآیی لی و آنیتا نیز می‌خواند و چند آهنگ بصورت مشترک اجرا شده است.

آهنگهای آلبوم درباره زنی به نام "مادام ایکس" است که با شخصیت‌های مختلفی در ترانه‌ها ظهور می‌کند؛ مبارزی آزادیخواه، مربی رقص چاچا، زنی در جستجوی عشق یا فردی با نگاهی نوستالژیک به گذشته و دوران کودکی.

مدونا، مادام ایکس را یک مأمور مخفی توصیف می‌کند که در موقعیت‌های مختلف هویتش را تغییر می‌دهد تا به سایرین کمک کند چون در قبال آنها احساس مسئولیت می‌کند. او صدای نیازمندانی است که کسی به آنها توجهی ندارد.

 او در این مجموعه نیز مانند آثار گذشته خود به سراغ سوژه‌های جنجالی و بحث برانگیزی رفته و به موضوعاتی چون برابری‌های جنسیتی و نژادی، آزادی بیان و اندیشه، عدالت، فقر، کودکان کار، سقط جنین و آزارهای جنسی زنان می پردازد.

"مادام ایکس" تنها یک روز پس از انتشار از طریق کمپانی صفحه پرکنی اینتراسکوپ، پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی در آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان شد و رکورد تازه‌ای در این زمینه ثبت کرد.

مدونا به مناسبت انتشار آلبوم تور جهانی بزرگی را از سپتامبر آینده آغاز می‌کند.

 

بیشتر بدانید : مدونا از دست ترامپ فرار کرد و به پرتغال نقل مکان کرد! + عکس

بیشتر بدانید : راجر واترز به مدونا: در تل آویو کنسرت اجرا نکن!

بیشتر بدانید : خاطرات تلخ مدونا از تجاوز و چاقو کشی و جایگاه یک خواننده زن در جهان+ فیلم

بیشتر بدانید : واکنش مدونا به اتهامات جنسی علیه مایکل جکسون

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: