آهنگی که تالار وزارت کشور را منفجر کرد! + تصاویر کنسرت شیلر
اعضای گروه شیلر در سومین کنسرت خود در تهران به اجرای قطعات جدیدشان پرداختند و توانستند با اجرای قطعه «تو را حس می‌کنم»، مخاطبان را که شور و هیجانشان چندان فوران نکرده بود به وجد آورده و تالار وزارت کشور را منفجر کنند

کنسرت شیلر در تالار وزارت کشور تهران

گروه شیلر به سرپرستی کریستوفر فون دایلن شامگاه جمعه ۱۷ آبان در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت.

گروه شیلر در این کنسرت به اجرای قطعات آلبوم تازه خود به نام «صبح دم» و همچنین قطعات مشهور خود به صورت اینسترومنتال (بی‌کلام) پرداختند که از آن جمله می‌توان به «تو را حس می‌کنم»، «برلین-مسکو»، «آرامش بخش» و ... اشاره کرد.

کنسرت شیلر در تهران
کریستوفر ون دیلن سرپرست گروه شیلر

از نکات جالب توجه این کنسرت استقبال حاضران از اجرای قطعه «تو را حس می‌کنم» بود، طرفداران که تا پیش از اجرای این قطعه شور و هیجانشان چندان فوران نکرده بود، به محض آغاز اجرای این قطعه سالن وزارت کشور مملو از تشویق خود کرده و به نوعی منفجر کردند.

کنسرت شیلر در تهران
تصاویر کنسرت شیلر در تهران

فون دیلن در طول کنسرت ضمن ابراز خشنودی از دیدار با طرفداران ایرانی خود؛ از حاضران در سالن تشکر کرد و حضور مجددش در تهران و برگزاری کنسرت را باعث افتخار خود دانست.

کنسرت شیلر در تهران
کنسرت شیلر در تهران

او همچنین در پایان کنسرت با به دست گرفتن تلفن همراهش از تشویق و هیجان مخاطبان ایرانی خود در سالن تصویربرداری کرده و آرزو کرد بار دیگر با طرفدارانش در ایران دیدار کند.

کنسرت شیلر در تهران
کریستوفر ون دیلن سرپرست گروه شیلر

شیلر در سبک موسیقی الکترونیک کار می‌کند و این سومین حضورشان در تهران برای اجرای کنسرت بود. این گروه با نوازندگان و خوانندگان مختلفی در دنیا کار کرده است و اعضای ثابتی ندارد و بیشتر به خاطر سبک موسیقی خود شناخته شده است.

کنسرت شیلر در تهران
استقبال بی نظیر از کنسرت شیلر در تهران

گروه شیلر آلبوم «صبح دم» را به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دایلن، روز دوم فروردین امسال از سوی کمپانی سونی موزیک در برلین رونمایی و به شکلی جهانی منتشر کرد.


کنسرت شیلر در تهران
اجرای کنسرت شیلر در تهران



بیشتر بدانید : کنسرت کلایدرمن در تهران: از عشق به ایران تا حملات تخریبی

بیشتر بدانید : سالروز تولد بتهوون شكسپیر دنیای صدا

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir/tasnimnews.com