چگونه جان اسنو و دنریس در دنیای «بازی تاج و تخت فامیل» می شوند؟
برای این که به طرفداران این سریال کمک کنیم ارتباط خانوادگی جان اسنو و دنریس تارگرین را بهتر درک کنند، دودمان خانوادگی این دو را در قالب یک شجره شناسی درختی ارائه کرده ایم

جان اسنو پسر کیست؟ رابرت باراثیون یا ریگار تارگریان؟

بعد از سال های تئوری پردازی طرفداران و سرنخ های رازآلود در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) بالاخره مشخص شد که جان اسنو پسر ریگار تارگرین و لیانا استارک است و این بدان معناست که دنریس تارگرین در واقع عمه جان اسنو می باشد. برای این که به طرفداران این سریال کمک کنیم ارتباط خانوادگی این دو را بهتر درک کنند، دودمان خانوادگی این دو را در قالب یک شجره شناسی درختی ارائه کرده ایم. شاهزاده ریگار تارگرین در واقع فرزند پسر شاه دیوانه، آریس، و برادر بزرگ تر دنریس و ویسریس تارگرین بوده است.

موشکافی اسرار سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones
موشکافی اسرار سریال «بازی تاج و تخت» Game of Thrones


لیانا نیز تنها دختر ریچارد استارک و خواهر ند، بنجن و برندون استارک بود. این نمودار درک واضحی از جایگاه خانوادگی جان اسنو در میان این دو خاندان بزرگ وستروس را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که ند استارک (برخلاف آنچه که تا فصل هفتم فکر می شد) دایی و نه پدر جان اسنو است، بدین ترتیب سانسا، آریا و برن در واقع دختر و پسردایی های او هستند و نه خواهر و برادرهای ناتنی اش. ریکون هنوز هم در کتاب ها زنده است و تقریباً تمام شخصیت ها با کمی اختلاف نسبت به سریال، به بزرگسالی رسیده اند.

نمودار روابط شخصیت‌های سریال تاج و تخت Game Of Thrones
نمودار روابط شخصیت‌های سریال تاج و تخت Game Of Thrones


تاریخ های تولد و مرگ زیر اسم شخیصت ها در نمودار ارائه شده نیز بر اساس سری کتاب های اورجینال جرج آر آر مارتین نگاشته شده اند. سال های وستروس با نماد A.C. که مخفف عبارت «فتح ایگان» (Aegon’s Conquest) یا «بعد از فتح» (After the Conquest) زمانبندی شده اند. همانطور که در پایان فصل هفتم مشخص شد، اسم واقعی جان اسنو در هنگام تولد ایگان تارگرین، ششمین پادشاه خانواده (Sixth of His Name) بوده است. اولین ایگان تارگرین همان کسی بوده که وستروس را فتح کرده و نامش در تاریخ ها به چشم می خورد.

 

بیشتر بدانید : تلاش جان اسنو برای مخفی نگه داشتن رازش!

بیشتر بدانید : حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می دهد + عکس

بیشتر بدانید : سوالات مهم و بی جواب در مورد فصل پایانی سریال «بازی تاج و تخت»

بیشتر بدانید : آخرین خبر از سریال بازی تاج و تخت, آیا جان اسنو زنده است؟



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com