ویدئوآرت های كیارستمی و هنرجویان در «ماه مهر»
نمایشگاه «باد هرکجا می خواهد می وزد» شامل ویدئوآرت های عباس کیارستمی و هنرجویان او از ششم تا 27دی در گالری ماه مهر واقع در خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، شماره 7 برگزار می شود.
نمایشگاهی با عنوان «باد هرکجا می خواهد می وزد» شامل ویدئوآرت های عباس کیارستمی و هنرجویان او در گالری ماه مهر برگزار می شود.

مژگان والی پور، یکی از مدیران گالری ماه مهر درباره این نمایشگاه گفت: «سال گذشته یک دوره آموزشی با حضور عباس کیارستمی و علیرضا سمیع آذر برگزار کردیم و هنرجویان شرکت کننده، فیلم های کوتاهی با موضوع باد و اینکه اگر باد بیاید، چه اتفاقی خواهد افتاد، ساختند که حاصل این کلاس در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.» در این نمایشگاه از هر هنرمند یک ویدئوآرت در معرض دید عموم قرار می گیرد که شامل آثار عباس کیارستمی و هنرجویانش امیر آذر، فرید امین الاسلام، کتایون افروز، حمید الهی، امیر توده فلاح، حمیده جوادی، بهار دشت بان، حسین راستی، نوشین زرنانی، امین شاه مرادی، سارا شیخی، قدرت الله عاقلی، شیرین عابدینی راد، محمود نورایی، الهام یزدیان و حسین یونسی است.

نمایشگاه «باد هرکجا می خواهد می وزد» از ششم تا 27دی در گالری ماه مهر واقع در خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، شماره 7 برگزار می شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه شرق



مطالب پیشنهادی:
دکتر روحانی با همسرش به منزل استاد شجریان رفت
مراسم ختم همسر بنیامین؛ از اشک‌های شیلا خداداد تا آوازخوانی اصفهانی + تصاویر
تصویری از زنده‌یاد نسیم حشمتی، همسر بنیامین بهادری
طولانی ترین خبر فوری مجری زن را مخفی کرد! + عکس
تکذیب خبر درگذشت بهروز وثوقی