محمود مکتبی «داستانی درباره عشق» می گوید
محمود مکتبی نمایشگاهی انفرادی از هنرهای تجسمی خود را با عنوان «داستانی درباره عشق» در گالری «ونگل» کره جنوبی برگزار می‌کند.

  محمود مکتبی که برای شرکت در جشنواره هنرهای محیطی از یک ماه و نیم پیش در کره جنوبی به سر می‌برد، گفت: پس از سفرهای مختلف به کره جنوبی برای شرکت در برنامه هنر کوچرو 2014، نزدیک به یک ماه برای حضور در یک رزیدنسی هنر محیطی به دعوت گروه «یاتو» در شهر گونگجو کره جنوبی مشغول به فعالیت هستم.


او افزود: یکشنبه هفته آینده نمایشگاهی انفرادی از آثار خلق شده در طول این یک ماه در گالری ونگل (Wongol) شهر گونگجو کره جنوبی برپا خواهد شد.

مکتبی با بیان اینکه در حال حاضر در حال آماده سازی نمایشگاه و چیدمان است، درباره عنوان نمایشگاه، اظهار داشت: موضوع کلی این نمایشگاه درباره عشق است و من یک داستان کره‌ای و یک داستان عاشقانه ایرانی را برای این نمایشگاه انتخاب کرده‌ام. آثار این نمایشگاه نیز در قالب‌های مختلفی چیدمان، پرفورمنس، نقاشی و عکس به نمایش در خواهد آمد.

مکتبی ادامه داد: انتخاب عشق به عنوان موضوع اصلی از این رو بوده است که عشق در همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها نشان دوستی و صلح و زیبایی است و به همین دلیل داستان‌های بسیار زیبایی را می‌توان در این‌باره در هر کشوری جستجو و پیدا کرد. این مجموعه در سال‌های آینده نیز در کشورهای دیگر ادامه خواهد یافت و هربار یک داستان عاشقانه ایرانی در کنار داستانی از یک کشور دیگر پایه نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود.

این هنرمند خاطر نشان کرد: نمایشگاه «داستانی درباره عشق» از 11 تا 30 خرداد ماه برپا خواهد شد.

محمود مکتبی در بیش از 50 نمایشگاه و جشنواره داخلی شرکت داشته و آثار او در کشورهایی همچون کانادا، فرانسه، آمریکا، لیتوانی، بلغارستان و کره جنوبی به نمایش درآمده است.


گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



  مطالب پیشنهادی:
ماجراها و جنجال های الهام چرخنده ادامه دارد!
جشنواره کن 2014: حواشی جنجالی و نامعقول کن
بازیگر خوبی بود خدابیامرز!
عاقبت خبرنگاری که در جشنواره کن 2014 به زیر دامن بازیگر رفت!؟
رمزگشایی از خالکوبی «برد پیت»