این نمایشگاه جمعه 26 دیماه از ساعت 16 تا 20 مراسم افتتاحیه خود را پشت سر خواهد گذاشت
نمایشگاه گروهی «واحه ای در لحظه» که به نمایش آثار هنرمندان گالری آرتیمان اختصاص دارد به گالری عقیلی خواهد رفت.
گالری آرتیمان که یک مجموعه آموزشی هنر است آثار هنرمندان برتر خود را انتخاب و برای نمایش به گالری عقیلی خواهد آورد. نمایشگاه‌ گردانی این مجموعه بر عهده مریم نوری است که تاکنون بیش از 10 نمایشگاه انفرادی و گروهی برگزار کرده است.

«واحه‌ای در لحظه» آخرین نمایشگاه ارائه شده از این گالری هنری است که در آن 25 تابلو ارائه خواهد شد. واحه منطقه ای سبز و کمیاب است که در وسط بیابان قرار دارد و دلیل ارتباط دادن این نمایشگاه با واحه اهمیت کار این هنرمندان و ارائه سبک‌های مناسب در روزگاری که توجه به متدهای اصلی نقاشی از یاد رفته و کمتر به آنها پرداخته می‌شود، است.



تعداد 25 تابلو در تکنیک‌های رنگ و روغن، ترکیب سایه قلم و مدادرنگی در این نمایشگاه  ارایه شده که بیشتر این آثار رئال مفهومی است.

در این نمایشگاه آثار مریم نوری، صدیق فخراییان، آیدا علاقه بندی، ساغر پوستی، الیکا مهاجر دوست، محبوبه پور علی و مهری مجلسی به نمایش در خواهد آمد.

این نمایشگاه جمعه 26 دیماه از ساعت 16 تا 20 مراسم افتتاحیه خود را پشت سر خواهد گذاشت و تا هشتم بهمن ادامه خواهد داشت. گالری عقیلی در شهرک غرب (قدس)، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک 12 قرار دارد.  بازدید از این نمایشگاه در روزهای بعدی از ساعت 15 تا 19 خواهد بود.



گرداوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : روابط عمومی گالری عقیلی

مطالب پیشنهادی :
پلیس اماکن دختر خواننده را از روی سن پایین کشید!
من را فریب دادند! نمیخواهم دهانم را باز کنم!
پشت صحنه "پل خواب" با حضور آناهیتا افشار
ازدواج ریحانا و دی کاپریو !!
اکران خصوصی"مجرد40ساله" با چهره متفاوت یک بازیگر!