نخستین جشنواره کارتون و کاریکاتور یمن!
نخستین جشنواره بین_المللی کارتون و کاریکاتور یمن در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

در واکنش به جنایات بی سابقه رژیم آل سعود علیه جنبش انقلابی مردم یمن و اقدام به نسل کشی و کشتار وحشیانه کودکان بی دفاع، نخستین مسابقه بین-المللی کارتون و کاریکاتور با موضوع جنایات آل سعود در یمن به همت فرهنگ-سرای اندیشه و سایت ایران کارتون برگزار می¬شود.

به گزارش روابط¬عمومی فرهنگ¬سرای اندیشه، نخستین جشنواره بین¬المللی کارتون و کاریکاتور یمن عنوان جشنواره¬ای است که در آن کاریکاتوریست های سراسر دنیا  با نگاهی دقیق و موشکافانه، اذهان عموم ملت ها را متوجه جنایات رژیم آل سعود در یمن خواهند کرد.

گفتنی است فراخوان این جشنواره طی روزهای آینده از طریق سایت ایران کارتون و دیگر سایت های تخصصی کاریکاتور در ایران و جهان اعلام و پس از دریافت آثار و داوری به نفرات برگزیده هدایای ارزشمندی اهدا خواهد شد.

سکوت رسانه¬های غربی و مجامع بین¬المللی،جنایت و کودک¬کشی در یمن و خیانت و همراهی شیوخ عرب از موضوعات بخش کارتون و ملک سلمان(پادشاه عربستان)، خلیفه¬بن¬زاید آل¬نهیان(امیر امارات)، منصور هادی (رییس جمهور فراری یمن)، حمدبن¬عیسی آل¬خلیفه (پادشاه بحرین)، تمیم بن حمد بن¬خلیفه آل¬ثانی(امیر قطر)، بنیامین نتانیاهو، فرانسوا اولاند و باراک اوباما از دیگر موضوعات بخش کاریکاتور در این جشنواره است.

علاقمنـدان مـی¬توانند حـداکثر 5 اثر خود را با فرمت jpg و با کیفیت¬dpi 200 با طول یا عرض pixel 2000 تا تاریخ 20 خردادماه سال جاری به پست الکترونیکی info@irancartoon.com ارسال کنند.

گفتنی است به نفرات اول هر بخش1500 دلار، نفرات دوم 1000 دلار و نفرات سوم 700 دلار بانضمام لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

نخستیـن مسابقه بین¬المللی کارتون و کاریکاتور با موضوع جنایات آل سعود در یمن به همت فرهنگ¬سرای اندیشه و سایت ایران کارتون در واکنش به جنایات بی سابقه رژیم آل سعود علیه جنبش انقلابی مردم یمن و اقدام به نسل کشی و کشتار وحشیانه کودکان بی دفاع برگزار می¬شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می¬توانند به سایت ایران کارتون مراجعه و یا با شماره 88766030 تماس بگیرند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : فرهنگسرای اندیشه