نمایشگاه لعل خاموش دوم برگزار می‎گردد
نمایشگاه لعل خاموش "دوم"  با رویکرد خوشنویسی سنتی در گالری ایده پارسی برگزار میگردد.

خبر نمایشگاه "لعل خاموش دوم"

لعل خاموش از سلسله نمایشگاه هایی است که گالری ایده پارسی در راستای اعتلای هنر خوشنویسی برگزار می کند . در این نمایشگاه آثار منتخب از فراخوان منتشر شده این گالری در شهریور ماه ، به همراه آثاری از اساتید خوشنویسی به نمایش در خواهد آمد .

از ویژگی های این نمایشگاه انتخاب دقیق آثار ، کیفیت بصری و هماهنگی آثار و ارائه آثار با خطوط نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، نسخ ، ثلث ، کوفی و معلی می باشد. از اساتید حاضر در این نمایشگاه میتوان به استاد کیخسرو خروش ،استاد عبدالصمد صمدی  ، استاد محمد حیدری ،استاد مجتبی ملک زاده، استاد صغری حسینی ، استاد حمید عجمی ، استاد حسین غلامی ،استاد محمد جوادزاده ، استاد عباس سلطان آبادی ، ، استاد مسعود فاضلی مقدم ، استاد محمد علی قربانی  اشاره کرد .


پوستر نمایشگاه لعل خاموش
پوستر نمایشگاه لعل خاموش


همچنین هنرمندانی از جمله بهادر پگاه ، رضا ظرفیان ، محمد بنی احمدی و حامد توسلی  نیز در این نمایشگاه در کنار اساتید خوشنویسی حضور خواهند داشت و جمعا 21 اثر به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه "لعل خاموش " دوم " با حضور اساتید خوشنویسی و هنرمندان  در روز 15 آبان ماه ساعت 17در گالری ایده پارسی افتتاح و تا روز 20 آبان ادامه خواهد داشت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : گالری ایده پارسی