جنجال دروغ کایلی جنر خواهر کیم کارداشیان درباره ثروتش!
طبق اعلام وبسایت فوربس، کایلی جنر دیگر میلیاردر نیست و خواهر کیم کارداشیان درباره ثروتش دروغ گفته است

فوربس: کایلی جنر میلیاردر نیست، دروغ گفته بود!

فوربس سال گذشته جنر ۲۲ ساله را «جوان ترین میلیاردر خودساخته تا به اکنون» اعلام کرده بود. جنر از شرکت آرایشی خود به نام Kylie Cosmetics میلیون ها دلار کسب درآمد کرده. او ۵۱ درصد از سهام این شرکت را به شرکت آرایشی Coty فروخت که در نتیجه ی این معامله ارزش شرکت او به ۱/۲ میلیارد دلار رسید.

با این حال، چیس پیترسون – ویتهورن و مادلین برگ خبرنگاران وبسایت فوربس، این هفته اعلام کردند اسنادی که کایلی جنر و مادرش، کریس جنر، درباره ی ثروت شخصی کایلی و درآمد شرکتش در اختیار مؤسسه فوربس قرار داده بودند جعلی بود.

وبسایت فوربس در این خصوص اعلام کرده: «روشن است که آن ها دروغ گفته اند.»

فوربس اعلام کرده جنرها قبلاً از این مؤسسه دعوت کرده بودند تا به خانه ها و دفاتر حسابداری آن ها بروند و اظهارنامه های مالیاتی ای که در اختیار فوربس گذاشتند «احتمالاً جعلی بودند»، گرچه این بدان معنا نیست که اظهارنامه های مالیاتی ای که کایلی جنر رسماً ثبت کرده هم جعلی هستند.

این نشریه ترفندهای جنرها را با فریبکاری های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مقایسه کرده و گفته: «این حد از میل به دروغگویی در جنرها نشان داد که بعضی از فوق ثروتمندان تا چه حد به این محتاجند که حتی ثروتمندتر هم به نظر برسند.»

طبق تخمین های وبسایت فوربس، ثروت کایلی جنر احتمالاً نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار اما کمتر از این رقم است.


جنرها از پاسخ به وبسایت فوربس در این خصوص خودداری کردند اما کایلی بعد از انتشار این خبر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

او در توییتی نوشت: « فکر می کردم فوربس یک سایت معتبر است… ولی حالا تنها چیزی که می بینیم تعدادی اظهارات نادرست و گمانه زنی های اثبات نشده است. هیچوقت نخواستم عنوانی به من بدهند یا سعی نکرده ام در مورد کارم دروغ بگویم.»

کایلی در توییتی از مؤسسه فوربس به خاطر اظهاراتش درباره ی اظهارنامه های مالیاتی او انتقاد کرد: «مدرک تان این است؟ یعنی شما فقط فکر کردید که جعلی هستند؟ در واقع مثل چیزی که من الان از شما خواندم.»

نشریه فوربس در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقی و بررسی ای که حالا خبر آن منتشر شده به دنبال مواجهه با اسناد جدیدی شکل گرفت که از وجود اختلافات فاحش میان اطلاعاتی حکایت دارد که به طور شخصی در اختیار خبرنگاران فوربس قرار گرفته بود و اطلاعاتی که به طور علنی به سهام داران شرکت کایلی جنر داده شده. خبرنگاران فوربس متوجه این اختلافات شدند و ماه ها را صرف پرده برداری از حقیقت امر کردند.

طبق اعلام وبسایت فوربس، یکی از این اختلافات این بود که جنرها قبلاً اظهار کرده بودند شرکت آرایشی کایلی جنر در سال ۲۰۱۸ فروشی به مبلغ ۳۶۰ میلیون دلار داشت، اما اطلاعات به دست آمده از شرکت Coty نشان می دهد فروش Kylie Cosmetics در آن سال در واقع چیزی در حدود ۱۲۵ میلیون دلار بود.

شرکت Coty از اظهار نظر در اینباره خودداری کرده.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: rooziato.com