آیا شما هم مانند بسیاری از مردم با مشكل آب كردن چربی شكم دست به گریبان هستید؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال مثبت است خوب است بدانید كه...

آیا شما هم مانند بسیاری از مردم با مشكل آب كردن چربی شكم دست به گریبان هستید؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال مثبت است خوب است بدانید كه به زودی می‌توانید تنها با تزریق یك داروی جدید به سایز و شكل دلخواه اندامتان دست پیدا كنید.
گروهی از پزشكان در آمریكا یك آمپول جدید آب كننده چربی تولید كرده‌اند كه می‌تواند ظرف یك ماه، حداقل نیمی از چربی‌های اضافی دور شكم را ناپدید كند!
متخصصان مركز سرطان «ام دی اندرسون» در دانشگاه تگزاس دریافته‌اند كه این دارو موسوم به «آدیپوتید» به ذخیره خونی در سلولهای چربی حمله می‌كند و كمك می‌كند كه ظرف مدت یك ماه 40 درصد از چربی اضافی بدن آب شود.
هرچند آزمایشات روی این دارو تاكنون روی میمون‌ها انجام شده و نتایج مثبتی داشته اما متخصصان معتقدند كه داروی فوق در بدن انسان نیز موثر خواهد بود و با این ایده قصد دارند برای اولین بار آن را روی انسان‌ها آزمایش كنند.
این متخصصان می‌گویند: داروی جدید برای درمان پراشتهایی نیز مفید است. گزارش آزمایشات روی داروی جدید و نحوه تولید آن در مجله تخصصی «طب انتقالی» به تفصیل ارائه شده است.
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir

مطالب جالب دیگر:
زن و شوهرهای جذاب صاحب چه فرزندی می شوند؟!
عکسی قدیمی و دیدنی از منوچهر نوذری و پسرش ایرج!
تصاوير دختری زيبا كه شيطان پرست شد !
این مرد با 150 گلوله در بدنش زندگی می کند اما ...! + عکس
باهوش‌ترین فرد دنیا در چند قرن اخیر +عکس
تصاویری از یک مار عجیب با دو سر!