با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که این رستوران به مقصد جدید گردشگری این کشور تبدیل شود...

با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که این رستوران به مقصد جدید گردشگری این کشور تبدیل شود.
مجله‌ی انگلیسی معتبر «رستوران» یک رستوران در دانمارک را به‌عنوان بهترین در جهان انتخاب کرد که پیش‌بینی می‌شود این رستوران به مقصد جدید گردشگری این کشور تبدیل شود.
امسال مجله‌ی «رستوران» که هرساله در تاریخ اول می، فهرستی از پنجاه رستوران برتر دنیا را منتشر می‌کند، رستوران «نوما» در شهر کپنهاگ دانمارک را به‌عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب کرد.
در این فهرست همچنین رستوران‌هایی از اسپانیا در رتبه‌های دوم و سوم و رستوران‌هایی از برزیل و ایتالیا در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.


جذب گردشگر به دانمارک با در اختیار داشتن بهترین رستوران جهان در شرایطی صورت می‌گیرد که در ماه‌های گذشته با راه‌اندازی نخستین دهکده‌ی اسکی و بزرگترین هتل منطقه‌ی اسکاندیناوی، گردشگران این کشور رشد چشمگیری داشته است.
دانمارک کوچک‌ترین کشور منطقه‌ی اسکاندیناوی در قاره‌ی اروپاست و آب‌وهوای آن معتدل و در برخی مناطق سرد است. دانمارک از طریق خشکی فقط با آلمان هم‌مرز است و با کشورهای سوئد و نروژ نیز مرز دریایی دارد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir

مطالب جالب دیگر:
اتفاقی واقعی؛ دختر مرده جان مادرش را نجات داد!
محکومیت هنرپیشه سرشناسی که 25سال از همسرش بزرگتراست به پرداخت نفقه!
تصاویر عکس‌العمل‌های هواداران مایکل پس از شنیدن خبر مرگ وی!