طبق این تحقیقات که در تایلند و تایوان انجام شد، بیماری به سیستم ایمنی بدن بیماران حمله می‌کند و...

روزنامه لوموند، گزارش منتشر شده در مجله پزشکی نیو انگلند، حاکی از وجود بیماری است که تا کنون ناشناخته بوده است و علائمی مشابه بیماری ایدز دارد. طبق این تحقیقات که در تایلند و تایوان انجام شد، بیماری به سیستم ایمنی بدن بیماران حمله می‌کند و بیش از همه در میان بزرگسالان آسیایی که حامل ویروس اچ آی وی نیستند، شایع است. این بیماری که نخستین مورد آن در سال 2004 کشف شده است، مسری نیست.
"سارا براون"، محقق موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، می‌گوید این نقص ایمنی سبب می‌شود بیمار در مقابله با عفونت‌ها ناتوان باشد. عامل بروز این بیماری همانند ایدز ویروس نیست و تنها در میان بزرگسالان شایع است.
به طور کلی این بیماری در رده سنی پنجاه سال شایع است اما در میان افراد یک خانواده دیده نشده است و به همین علت نظریه دخالت ژن‌ها در این بیماری رد می‌شود. طبق تحقیقات انجام شده احتمالا یک عامل ژنتیکی یا عامل محیطی در بروز این بیماری نقش دارند زیرا اکثر موارد مبتلا در آسیا گزارش شده است.
سارا می‌گوید شناسایی ابعاد این بیماری بسیار دشوار است. طی شش ماه صد مبتلا شناسایی شده‌اند اما ما می‌دانیم تعداد این افراد بسیار بیشتر است. اشتباه در تشخیص بیماری یکی از دلایل وجود آمار نادرست از تعداد بیماران است. برخی از علائم بیماری با سل اشتباه گرفته می‌شود. به علاوه شمار مرگ و میر ناشی از بیماری نیز مشخص نیست. تعدادی از بیماران شناسایی شده بر اثر ابتلا به عفونت‌های مزمن کشته شدند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
تاثیر دیدن فیلم های مستهجن! (+جزئیات مجرمانی که کارهای غیر اخلاقی کرده‌اند)
تجاوز پسرهای 14، 13، 10، 9ساله به دختر 8ساله!!
عکس 32 سال پیش؛ اولین زنان مهماندار با لباس محلی در هواپیما